Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Epost

Epost

har problem att skicka eost från lightroom med min epost, men funkar med min sambos epost vi har gmail båda två.

Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

låter som det har blivit något fel i dina inställningar
okey får väl ta bort och lägga in igen då tack göcke
hmmm får ingen ordning på det ska jag avinstallera googlekontot och ladda upp det igen eller vad ska jag göra har tagit bort mitt gmail konto från lightroom och lagt tillbaka det igen men får samma svar kontakt med epostsevern misslyckas, kolla om det är rätt epost och lösenord
Annons
när det svarar så där så brukar det vara fel handskakning (port osv ) med servern
samma port som när jag använder min sambos adress och då funkar det, med andra ord samma inställningar för epost serven som till mitt epostkonto. öppnar jag min epost och bifogar en bild utanför lightroom funkar det, men inte om jag klickar på en bild och i menyn skicka till epostmottagare då får jag svaret inget associerade epostprogram
är det windows 10 du kör
Göcke

Har nyligen skaffat Officepaketet.

Har försökt lagt till mitt E-postkonto som jag fått från er (@internetstart.se), vilket är ett G-mailkonto i grunden på Outlook. Men jag har inte fått Outlook att ta emot kontot.

Hur gör man?

Vad är det för portar jag ska skriva?
Brinken
kolla detta
[ www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03601.jpg ] .

[ www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03600.jpg ] .

[ www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03599.jpg ] .

Windows mail
ja göcke jag kör windows 10
hjälp hur ska jag göra för att kunna skicka epost från mitt gmailkonto i lightroom funkar med min sambos gmailkonto kör windows 10

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem