Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Explorer 11

Explorer 11

Kan man installera om IE 11? Den har slutat att fungera. Jag kan på en del flikar komma in på en del sidor, t.ex. Folkbladet, men när jag ska bläddra vidare så tappar den kontakten. Jag tror det hela började efter att jag tagit bort ett program som heter Freedome från F-Secure...
Nu kör jag Firefox och då funkar alla de sidor som jag brukar använda...
Swedbank gick inte heller...
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: 1 2 Nästa »

gå in under avancerat i IE11
Utgår ifrån att du då menar Verktyg/Internetalternativ/Avancerat/Återställ.
För att komma dit måste jag starta Explorer för att komma till Verktyg. När jag klickar på Återställ så får jag en ruta att jag måste stänga alla öppna fönster för att kunna återställa. Det går inte att stänga ned något så länge denna ruta är öppen. Och då går det inte att återställa något
testa att köra
sfc /scannow
som administratör i komandotolken

fungerar inte återställningen i IE11 som jag sa , så har du ett allvarligt problem
i din dator.
det går att inaktivera och aktivera den under program..
http://korta.nu/5j9
Annons
Körde inetcpl.cpl i "Kör" och fick upp samma ruta. Utan att ha några program öppna, men inget hände...
under program och funktioner
avaktivera ie11
starta om och aktivera igen.
Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some of them.
Details are included in the CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log For example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log Note that logging is currently not supported i offline servicing scenarios..
Var hittar jag "Program o funktioner" ?
Av någon underlig anledning så funkar Explorer nu. Jag skriver från den nu..
låter ju bra

annars så ligger program och funktioner i kontrollpanelen och där ligger sedan windowsfunktioner att lägga till eller avaktivera
Tack Göcke
Antagligen så återställdes IE 11 när jag tryckte på återställ, utan att jag märkte det..

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem