Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

World of Warcraft. Hjälp med köp

World of Warcraft. Hjälp med köp

Hejsan medlemmar på IS. Jag har en fråga angående World of Warcraft. Det är så att jag spelade detta spel för ett antal år sedan, när Wrath of the Lich King kom ut och slutade spela det ett litet tag innan Cataklysm släpptes. Nu är det så att jag är sugen på att ta upp kampen igen och min fråga är: Räcker det med att jag köper och uppdaterar till den senaste expansionen alltså vad jag förstått är Warlords of Draenor eller måste jag skaffa de andra expansionerna där i mellan alltså Cataklysm och Mist of Pandaria innan jag kan skaffa senaste expansionen (Warlords of Draenor) ?

Vore tacksam för svar på hjälp snarast :).

/MVH Ungarmax (ny på IS)
Antal svar på detta inlägg: 2
Ungarmax , jag är ingen WOW användare , så jag kan inte ge dig något tips, så jag förlitar mig på att någon kan göra det på vårt forum.

men kan man köpa till delar så måste WOW ha någon typ av koppling mellan dem
är min spontana reaktion.

här får ni hjälpa till medlemmar..
Min son säger: Jag spelade Cataclysm men inte Mists of Pandaria. När jag köpte Warlords of Draenor så fick jag MoP på köpet. Jag antar att det är detsamma med Cataclysm + MoP också.
Jag tror att det står på battle.net hemsidan om du loggar in på ditt konto och försöker köpa digital kopia.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem