Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Riktlinjer för Forum

Riktlinjer för Forum

Jag vill passa på att tacka för alla intressanta synpunkter kring inlägget jag skrev om pojkar som sammansvärjer mot kvinnliga sammansvärjningar (..) .

Fortsätter det i den här takten får vi bort Los Lovos, Putte Gunn och övriga i laget Grabbarna Gubbs = avdelningen för killar som är mer förtjusta i att försöka tracka andra än att hålla sig till ämnet. Självklart spänner de fast sig med näbbar o klor vid sidan när ett sånt här ämne hamnar på dagordningen, kanske har de inget annat att lägga energi på, det var jag beredd på.

Det är min förhoppning och grundade övertyglese att även OP Göcke / Daniel har ögonen öppna efter deras bidrag.

Roligt även att andra skrev, det behövs !

Jag skulle personligen önska att även andra människor var mer aktiva på ett forum som detta för att bibehålla en god stämning, även om jag själv inte har för avsikt att stanna kvar här och hålla ställningarna ( det finns så mycket annat i livet värt att kämpa för) - men min avsikt med bidraget var delvis att röra om i grytan och det lyckades jag nog ganska bra med.

Det andra syftet var att ge moderatorn en tankeställare - för hur bra håller sig standardskribenterna till Riktlinjerna för Forum ?
Läser man Los Lovos och Putte Gunns inlägg finner man rätt snart att de är fullständigt fria att skriva en massa annat , varav merparten är sexistisk ohövlighet.

Detta bör ses över med den påföljd som OP tycker är lämplig

M v h Angel
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Angel:

Hur kan du motivera att merparten av det jag skriver är sexistisk ohövlighet?

Varför tror du fortfarande att jag och Putte är lierade? Jag har vanligen åsikter som går tvärt emot hans.

Varför försöker du kritisera andra för att de enligt din mening mest trackar andra när du själv direkt i trådens öppnande skriver: "kanske har de inget annat att lägga energi på" vilket bara är ett annat sätt att säga till någon att de inte har ett liv. Vilket bara är ett sätt att tracka folk.
Los Lovos:

Vore jag du skulle jag se över mina egna inlägg först och främst - till att börja med. Merparten av det du och Putte Gunn skriver är kvinnoförnedrande dynga.
Det är inte detsamma som at du och Putte Gunn är lierade annat än att ni leker i samma sandlåda.

Den andra formuleringen du refferrerar till var en spekulativ reflektion. Du får gärna rätta mig om jag har fel - men ni svarar ju ständigt på inläggen på sidan , så mycet tid går bevisligen åt att sitta här å tjafsa för er två.
För övrigt kommer den refklektionen inte i närheten av de ohövligheter som du kläckt ur dig till fem- sex människor under det senaste dygnet om knas Mikael - att han har en citat "alkispappa" !?, Veronica, Eva, Nina, mfl.

Jag orkar inte ens räkna upp alla ohövligheter du är fäst vid att slänga över andra per automatik. Jag anser fortfarande att OP måste ta hårdare tag mot den här typen av utageranden.

DET är ämnet för mitt inlägg, Los Lovos.

Hålld dig till det tack !
Och ja

Angel och Superkvinnan är samma person. Gillar båda nicken.
Andras inlägg kan jag inte ansvara för men jag är tacksam för det stöd jag fått
Annons
Angel/Superkvinnan:

Du är medveten om att du har avslöjat dig själv va?

Nu vet alla att Angel och Superkvinnan och gud vet hur många fler är samma person, ergo - du kan inte tas på allvar.

P.S.
Som vanligt klarade du inte av att bemöta mina frågeställningar, jag skriver inte kvinnoförnedrande dynga, så enkelt är det. Det är därför du inte kan påvisa någon.
Los Lovos:

Är du den enda som har tänkt svara på det här inlägget ? Vad får du all din ilskna ihärdighet ifrån ?
Avslöjat mig ? Vad finns att avslöja, jag är falktiskt ganska klar över var jag står och vad jag tycker så om det är lustigt att jag å Superkvinnan är samma person får du gärna låta dig roas eller oroas av det ett tag till. Kanske starta en fanclub ?

Vore trevligt se någon annan svara på inlägget ovan istället, om du inte är alltför nervös att släppa taget om utrymmet här ?

Försök hålla dig till ämnet Los Lovos, det är inte JAG som ska avhandlas här även om jag är smickrad av din uppmärksamhet ,

- det är hur riktlinjerna för forumet här skall kunna efterlevas med standardförfattare som du som har för vana att tracka andra istället för att skriva något vettigt i sakfrågan.

Do I make myself clear Los Lovos ?


Jag blir full av skam när jag ser vad Angel skriver under förevändning att vara jag. Angel, sluta genast använda mitt namn.
Äntligen äntligen, men det tog tid för Angel superkvinnan eller vad du nu heter att komma fram till att det var ju just det jag ville.
Trakassera och nedvärdera den innersta kärnan av ROKS och dess gelikar och göra det efter deras eget koncept.
Därmed tänker jag inte ödsla mer energi på dig Angel.
Hureka hon har fattat!!!!!!!!!!
Du är så arg nu för du kallar folk de mest häpnadsväckande saker så om du ursäktar så skall jag nu försöka stava rätt. Heureka och läs jag alltså (Angel)
angel

du är stark!
Vart tog vår yttrandefrihet vägen? Även om det är fel så får man väl ändå säga vad man tycker, Eller får man inte det?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem