Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Kanonväder

Kanonväder

Hello, en liten varning i all enkelhet, vi får ta fram hjälmar och skyddskläder här nu, läste just i vår största dagstidning att det ska bli kanonväder denna vecka . Verkligen ingen rolig läsning, och vi som inte har utrustning, vad gör vi då? Ha det gött alla ! L.
Antal svar på detta inlägg: 8
Hihi, du är rolig du, lagera, det är bara att hålla sig inomhus så klart
Kanon eller inte, jag dristade mej till att sätta sommarhjul på bil. 1 April så säger lagen att sommardäck skall sitta på bilen förutsatt att vintern lyser med sin frånvaro eller om du skall ut och resa till platser där snön fortfarande ligger kvar så får ju vinterhjulen fortfarande vara på.
Här på västkusten har vi strålande sol och en riktigt fin vårdag.
Ha det så gott så här på vårkanten.
Vår grusväg är ändå så dålig att man inte kommer ut med motorcykeln, så inomhus får det bli.
Annons
Hello, visst kan man se på olika sätt, en av dagens kvällstidningar skriver till ex; Vem vill bli pensionär ? När man gick ut från affären satt helt klart en amerikansk melodi, Who Wants to Be a Millionaire , och det går bra att sjunga båda varianterna, Who Wants to Be a Pensionär ? Och alsv, här körs det med "året-runt-däck" utan dubb och de flyter på, man får köra efter väglaget, bark, du får cykla så länge, motion är bra. Hälsn. L.
Jag tycker inte synd om er gubbar som måste ha skydd eller inte vågar gå ut pga av kanonväder.

Gissa varför?

Ho ho ho ho,JAG går inte ut, men går 15 meter och åker ut med bilen i alla fall, hehe,skulle vara kul att få en liten ledtråd här om man säger,hehe, nyfikenheten du vet. Hälsn.
Alltså, Maud, förlåt mig men missade ju helt dagens huvudperson i almanackan, Grattis i efterskott ändå, bättre än inte alls ändå. Hälsn.
lagera

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem