Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Angel-Superkvinnan-Nina-etc

Angel-Superkvinnan-Nina-etc

Jag har tröttnat på den här personen och tänker fortsättningsvis bara bemöta de inlägg hon/han skriver på den nivå som följer forumets riktlinjer. Jag får hoppas att hon/han gör likadant.
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Los Lovos:

Jag tycker det är kul att du ägnar mig och andra kvinnor och män som delat mina åsikter här på IS sådan uppmärksamhet på forumet, det smickrar mig verkligen.

Inte minst de gånger du tar mitt nick och låtsas vara jag ?

Men glöm inte att det finns en värld där utanför - alla kanske inte är lika fästa vid att läsa om din upptagenhet av detta.

m v h Angel
Angel:

Nota bene - du har använt dig av en rad olika nick, inklusive mitt.

Och de som inte vill läsa om detta behöver inte, så du kan sluta vara otrevlig.
Los Lovos:

Till skillnad från dig har jag inget behov att vara odräglig - dina gärningar duger alldeles utmärkt som egenvärdigt bränsle för den grav du själv gräver mot bakrund av dina senaste tilltag Los Lovos.

Jag har också märkt att du använder dig av latinska uttryck som Nota Bene, ergo samt något malplacerat citat av Voltaire ( ?) som du sade dig ha visat upp förut ett antal gånger.

Det som är mest ointressant för andra, är emellertid att du är så till den milda grad fäst vid att hacka på mig att du till och med uppfinner nya personer som får stödja dina inlägg här.

Att du skyller ifrån dig förändrar inte det faktum att du i din desperation försökt att låtsas vara jag genom att använda mitt nick på trådarna, och därmed är värdet av dina inlägg än mer ointressanta att ta del av för den gemene IS - läsaren.

Bara fakta - detta behöver inte vara det minsta värdeladdat

/ Angel
Annons
Los Lovos:

P.S. Jag hoppas nu att du tar detta AD NOTAM
Citatet av Voltaire var knappast felplacerat, inlägget i största allmänhet handlade om yttrandefrihet.

Du hackar lika mycket på folk som nån annan och missbrukar en mängd olika nick, så sluta försöka framstå som fin i kanten.

Och vad är det du vill att jag skall taga till efterrättelse?

P.S.
Sluta gärna att ljuga om mig.
hihihi

Fin i kanten ?

Jag vill bara göra dig uppmärksam på hur du beter dig, för ditt beteende roar mig en smula

Jag vill att du ska ta Jordgubbar med glass till efterättelse ,

Los Lovos

Inget jag har sagt om dig här är lögn för övrigt, jag har redogjort det senaste dygnets förlopp med all önskvärd tydlighet - att du därtill agerat på ett rätt utagerande sätt med div. namnbyten, inlägg om mig mm kan väl inte jag hjälpa ?

Du är nästan söt när du försöker använda olika maktstrategier som förminskningsmetoden här ovan - "ditt beteende roar mig en smula".
Har du lärt dig det i skolan?

Och jo, du har skrivit mängder av rena felaktigheter, och eftersom du fortsatt efter påpekande antar jag att du gör det med flit, dvs. ljuger.
Los Lovos:

hehe nej då nej då .
Fel igen
Los Lovos:

P.S Att tala om sig själv i andras namn brukar kallas projektion.

Att ständigt tracka andra när man är en kass och trist och ensam person själv brukar kallas gnälligt och tröttsamt.

Att ljuga och skriva felaktigheter brukar kallas Los Lovos

Läs o Lär
D.S

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem