Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Malwarebytes

Malwarebytes

Rensade datorn med Malwarebytes och i den vevan försvann Google Chrome som webbläsare. Är Google Chrome ett hot ?
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

din nedladdade fil om du inte kör den direkt , kan du ju bestämma själv var den skall hamna i IE11
annars så hamnar den så du kan se den i IE11 under fliken Verktyg/Visa nedladdningar

den mappen ligger annars under
"C:\användare\dinmapp\hämtade filer\"
Aiotteko laittaa hänet? Vanha hunk.
Annons
Intressant svar Emans.
Om jag kör meningen i Google translate så blir det: Kommer ni att sätta honom? Den gamla hunk
Jag använder också Malwarebytes (gratis versionen) för att skanna datorn med jämna mellanrum, tycker det känns som ett extra skydd (är lite paranoid av mig )). Hittils har dock Malwarebytes aldrig stött på något hot på min dator. Någon som har erfarenhet av att det upptäckt virus/hot på datorn?
PerAsk ! Google translater alltid åt "röven " Fritt översatt: Tänker Du ladda henne ?
Hee-hee.!
RolleBe , hur har det nu gott med ditt problem?
för att återgå till problemställningen
vikkan. Jo det har dykt upp en del skumma filer som programmet stoppat, samt förstås ett flertal webbsidor som blockeras och där får man då välja om man ska våga gå vidare. Jag brukar då låta bli detta, men i några fall där jag känt mig relativt säker har jag gått vidare.
Göcke ! Vad ska det stå för typ i Program Files (x86) \Goole\Chrome\Application?
där skall du inte ens vara om du installerar chrome
tar du bort det och det inte går bort, då kan du ta det den hårda vägen
raddera Google och underkataloger
men då får du även hacka i registret.

och det är jag inte säker på att du klarar

du skulle ju installera chrom igen

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem