Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Outlook

Outlook

Efter en uppdatering så finns det prioriterad och övrig i inkorgen.
Nån som vet skillnaden?
Antal svar på detta inlägg: 6
Antar att du avser Outlook? Det verkar som Outlook själv "silar" bort e-post som bedöms som skräpmail. Och bara visar vad man själv tidigare läst och inte genast skickat till papperskorgen. När man klickar på den vidstående rubriken Övrigt brukar sådan lågprioriterad e-post lägga sig överst i korgen.
Mao. Outlook vet redan vad mottagaren vill läsa!!!!!????
PS. Jag har just nu 9 mail i inkorgen varav bara ett mail visas. När jag klickar på rubriken övrig så visas också de 8 övriga, som visar sig vara reklam och annat "skräp".
Hej Loket55! Det är upp till dig att välja vilken epost som ska hamna i prioriterad eller i övrigt. Eller i skräposten! Finns ett antal alternativ, men högerklicka på emailet i vänsterspalten och välj var det hädanefter ska hamna. T.ex. För nu i prioriterad eller alltid i prioriterad o.s.v.
Annons
Det är det nya i e-post appen , alltså att selektera mailen som viktig eller mindre viktig. Och något man får bland microsofts mailkonton.
Förstår fortfarande inte skillnaden!
Antingen är det skräppost eller nåt jag ska läsa och då spelar det väl ingen roll om det hamnar i prioriterat eller övrigt!
nej tanken med uppdelningen visades när den annonserades, att du kan ha viktiga mail som du prioriterar först. att läsa.

det handlar alltså inte om skräpmail
utan att du kan få aviseringar via olika sociala nätverk som idag har ökat markant
och som egentligen inte har prioritet, och att du har mail från personer du vill kunna läsa osv

alla vill få oss att interagera med en massa saker , gör du inget så hamnar allt till slut i övrigt..

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem