Lägg till ny post i koppla dokument Word 2010.
Jag öppnar ett befintligt kopplat dokument, och klickar på redigera mottagarlista. I den klickar jag så jag kommer till redigera och sedan Ny post. När jag har skrivit in all ny data, och sedan klickar jag på OK. Då kommer en dialogruta upp som frågar, vill du uppdatera mottagarlistan och spara ändringarna. Jag klickar ja på det. Nu tror jag att allt är klart och stänger dokumentet. när jag öppnar och kollar att det nya finns med, så gör det inte det.
Jag använder Windows 10, Office Word 2010. Vad gör jag för fel?
Jag öppnar ett befintligt kopplat dokument, och klickar på redigera mottagarlista. I den klickar jag så jag kommer till redigera och sedan Ny post. När jag har skrivit in all ny data, och sedan klickar jag på OK. Då kommer en dialogruta upp som frågar, vill du uppdatera mottagarlistan och spara ändringarna. Jag klickar ja på det. Nu tror jag att allt är klart och stänger dokumentet. när jag öppnar och kollar att det nya finns med, så gör det inte det.
Jag använder Windows 10, Office Word 2010. Vad gör jag för fel?
Antal svar på detta inlägg: 2
låter som spara funktionen inte har hänt, du han stänga före.
ligger dokumentet i molnet?
Det kan vara en förklaring
ligger dokumentet i molnet?
Det kan vara en förklaring
Nej dokumentet ligger inte i molnet. Jag får prova igen, kanske var jag för snabb.
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem