Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Uppdateringen

Uppdateringen

Den senaste uppdateringen ställde till problem med microsofts store!
Går inte att öppna apparna! felkod:0x00000194
Går att få lösningen att fixa det på internet men det är på engelska!
Nån som kan beskriva hur man gör på svenska så vore jag tacksam!
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

Lyckades fixa det själv!
vad bra att du fixade det
Har fått uppdatering 1809 på min HP men inte på min Acer. Är det någon mer som inte har fått sina uppdateringar?
Annons
Kör de 32bitars så får de vänta, har en del gamla som inte fått det
Hur ser man vilken version av uppdatering man har? Har en Acer med windows 10 men flera av mina uppdateringar jag fått har misslyckats.
https://www.avanza.se/placera/telegram/2018/10/06/microsoft-microsoft-pausar-utr
ullning-av-windows-10-uppdatering.plc.html
När jag går till Inställningar/Om står det att jag har windows 10 Home version 1703 har fått en massa uppdateringar som jag kört men ingen verkar ha fungerat.
Brinken
under Windows 10 uppgraderings flicken
finns länken
operativets built-info


vill man gotta sig så
kan man söka under förstorningsglaset med
syteminformation
Efter uppdateringen uppför min skärm sig lite underligt. De blåa texterna som innehåller länkar går knappt att se. Texten är väldigt ljus och går knappt att se. Ännu värre är det för dom texterna som är ännu mer ljusblå, typ rubriken för fältet jag just nu skriver i (Skriv ett svar). Om jag startar om datorn blir allt som det ska vara.
Jag måste alltså starta datorn och när den gått igång måste jag starta om, innan jag kan använda den.
BoboSlacke vilken webbläsare talar du om ?

kan det vara så att det är någon ny grafikinställning för läsbarhet ?


annars så bör du lämna feedback till Microsoft med skärmbild så de kan kolla , ( spela även in det du gör )(reproducera )

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem