Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Filsystemgräns

Filsystemgräns

Jag har en Samsung S7.

Problem
Det poppar upp i övre vä. hörn. Det står

"För många filer har skapats på telefonen. Apparna kan sluta att fungera korrekt och din telefon kanske inte längre startar. Säkerhetskopiera och fabriksåterställ telefonen."

Jag har tagit bort en del appar. Ibland försvann den lilla markeringen, en liten ring, men den kommer tillbaka då o då utan att installerat appar eller filer.
Jag har kollat i telefonen. Minnen, lagring, appar. Det finns plats överallt.
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

Har du fabriksåterställt telefonen
Jag har inte fabriksåterställt telefonen ännu. En teori. Jag misstänker att det är när jag googlat mycket, när jag löser korsord. Sökorden sparas i Google.
Testa med att starta om mobilen. Eller tömma Web historiken
Annons
Starta om hjälpte inte. Fabriksåterställning av telefonen vågar jag inte just nu.
Gå in på "Inställningar" och välj "Enhetsunderhåll" och kör de alternativen som finns där. Jag tror det är "Lagring" och "Minne". Kanske det hjälper.
Har du provat mitt tips?
Varför skall man öda sin tid på att försöka komma med råd här på forumet när man ofta inte får någon respons?
Ja det är frågan. När man ändå gör sig besväret att ställa frågan. Men så är livet tyvär. Ha tålamod.
Det har alltid varit så här sedan begynnelsen.
Ursäkta mig. Men det kan bero på sjukdom oxå eller andra aktiviteter. och jag skrev att jag redan hade kollat minnen,lagring. Jag ska kontakta Samsung nästa vecka när jag kommer hem till Göteborg.
Till Göcke och LuckySwede: Vi som tar del av era svar finns ju, men syns inte, är nog

många med mej som blir hjälpta av era bra råd, Har lärt mej en hel del på detta

forum.Tack alla medverkande.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem