Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

Uppdatering till forumet

Uppdatering till forumet

Hej!

Nu har jag äntligen släppt en fin uppdatering till vårt forum!

Jag har gjort ganska många designuppdateringar som gjort forumsidorna luftigare så att inläggen blir tydligare och lättare att läsa. Jag har också mobilanpassat forumet så det går lika smidigt att följa allt i mobilen eller iPaden om man vill göra det. Kan vara skönt nu till sommaren när man är ute mer. Håll till godo!
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: 1 2 Nästa »

Tack för ditt arbete med sidan och att du fortsätter utveckla den. Som du vet har jag troget använt sidan nästan sedan du startade den.
Tack, jag vet Luckyswede! Suveränt!
Tack Daniel! Luckyswede va med en månad före mig..
Annons
Jag är ganska säker på att jag måste ha varit med ännu tidigare, men att jag skapade en ny profil. Är inte helt säker, men flyttade till den här lägenheten 1999 och då har jag för mig att IS redan fanns när jag bodde på det förra stället. Daniel kan kanske berätta för oss när IS startades?
sidan startades 1999

Här ser man hur sidan såg ut genom åren:
https://www.internetstart.se/omsidan.asp

Jag har använt sidan i flera år innan jag skapade konto
Det är sant att många har hängt med länge på Internetstart. 1999 så var jag själv med. Att ha en neutral startsida i UNIX och ibm RSdatorer och netscape som browser, då föll valet lätt på internetstart. När sen Daniel lovordades i datorpressen, så föll valet i god gjord även hos ledningen. till Daniel och alla er andra.
Då hade jag inte fel för mig. Är ganska säker på att jag började använda sidan så fort jag fick reda på att den fanns. På den tiden var jag också ute hos folk och hjälpte dem när de hade olika problem med sina datorer och i samband med det brukade jag alltid rekommendera och även lägga in IS som startsida.
ja en väldigt bra startsida ja i mobilen funkar det kanon nu.
Jajamen, det stämmer! 1999 satte jag ihop den första versionen. Den äldsta skärmdumpen som jag har är från februari 2000 som ni kan se på Om oss sidan.

Medlemsfunktionen där man kunde registrera sig kom den 22 februari 2006 där Göcke var den förste som registrerade sig kl 16:01!

Andra som var snabba och registrerade sig första dagen var Birger, Minglarn, Kicken, ronnyha, paso, Mero, Ingarm, Wilson, Per, sven, Pellet, Peter, gedisc, Ananda, jojje, PerAsk och många fler. Följande dagarna kom det många fler nya medlemmar. Får sätta ihop en samlingssida sen där vi kan se alla.
Ja, det hade varit roligt att se när jag registrerade mig första gången. Förmodligen hade jag samma användarnamn som nu.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem