Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Inte min tråd

Inte min tråd

OBS OBS OBS skolan är inte min tråd. Någon leker U-båt
Antal svar på detta inlägg: 7
Putte Gunn: Det finns något som kallas IP-adress. Alltså den adress som en viss dators internetuppkoppling identifieras med.
Daniel och göcke. Kan ni ej bestraffa folk med att offentligöra alla överensstämande nick med ett fejkat?
Ja se där-ännu en orsak till att ha ett forum med inloggning..
Ja, en verifikation av sitt användarnamn är ett behov som jag har uppmärksammat. Jag har börjat att jobba med detta men det tar lite tid. Sen tycker jag det är värt att lägga lite extra energi på det för att det ska bli en så smidig övergång och lösning som möjligt. Men som ni ser på inloggningsrutan uppe till höger testar vi lite nu och jag siktar på att bli klar i augusti/september, tänkte vara lite ledig med familjen också så jag hoppas ni kan hålla ut!
Mvh Daniel
Annons
Har observerat detta Daniel....det blir säkert bra! Ha det skönt på ledigheten!
Tack detsamma!
Toppen, toppen Daniel!
Hoppas du får en skön semester och under tiden skall jag hålla mig så lugn så lugn så att du kan vara lugn, åtminstone för att det inte skall ett megajobb som efter ROKS-inläggen. Den tråden tog tydligen mycket av er tid!
Trevlig indiansommar Daniel!
PS: Har varit ute på många debattsidor under åren, men Internetstart.se anser jag vara den absolut bästa. Synd alla inte kan spela rent spel.
Haha tack för det Putte!!!

Det känns skönt att veta, då litar jag på er när jag är borta!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem