Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

Internetstart öppnar inte jämt

Internetstart öppnar inte jämt

Har ni problem med sidan?

Ofta för mig nuförtiden står sidan och tuggar när jag öppnar, har ju internetstart som startsida, där jag har mina favolänkar, lite jobbigt att sriva i adressfältet när jag vill gå till en favoritsida.
Antal svar på detta inlägg: 10
Vi jobbar med problemet./göcke
Håll ut
Hoppas nu fixar det.
Nu fungerar det.
Annons
Ett tips från mig är att ställa sig på Internetstart, när den fungerar och gå upp på Arkiv och sedan Spara sidan som. Därifrån kan man då spara startsidan på skrivbordet och kommer då alltid att kunna öppna den med alla sina sina egna genvägar närhelst den inte fungerar som vanligt.
bra tipps LuckySwede
det är nyhetsfeeden från någon av de val vi gjort som låser uppstarten och inte skälva internnetstart , ditt tipps går runt problemet . mvh göcke
@LuckySwede

Tack för tipset.
@LuckySwede

Det måste jag testa. Tack
Det lägger sig två filer på skrivbordet, en mapp och en html-länk. Båda skall ligga kvar. I mappen finns en del bilder och en del java-script som tydligen behövs för att sidan skall visa sig på rätt sätt. Emellertid blir det ju en sida som ser ut precis som den gjorde när man sparade den; men huvudsaken är ju att man har alla sina länkar som man är van vid.
I natt låg sidan nere igen minst två timmar. Jag upptäckte det omkring 01:00 och den hade inte kommit tillbaka vid 03:00 när jag stängde ned datorn. Kan vi få en uppdatering på vad de här avbrotten beror på?
servern startades om och det löste problemet. det är vad vi vet själva!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem