Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Tele2 play

Tele2 play

Jag har Tele2 play som ingår i det abonnemang som vi har för TV. Men av någon anledning kan jag inte se program som gick i går eller i förrgår.

Om jag går in på TV fliken så kan jag bara se program som har gått idag.

Om jag växlar till en annan dag bakåt i tiden så kan jag inte klicka på de programmen som listas för att starta dom. Jag har frågat deras support utan att få något vettigt svar.

Är det någon mer som har råkat ut för detta?
Antal svar på detta inlägg: 8
Märkligt att inte Tele2play kunde hjälpa dig?
Är appen uppgraderad?
Jag kör direkt i webbläsaren så det finns ingen app att uppdatera.
Ja, väldigt skumt att de inte kunde hjälpa till. Får testa att ringa dom istället och se om jag kan få bättre hjälp då.
Har du något tillägg i webbläsaren som blockerar funktionen? Har du provat med någon annan webbläsare?
Annons
Intresant, LuckySwede ställer en berättigad fråga. Den ger även följdfrågor som vilket OS och om webbläsarens uppgradering och cashar mm. En app är inget annat än ett program som måste underhållas i alla OS.
Och webbläsarna är inget undantag. De både måste uppgraderas och ha plugginer/tillägg mm så jag är fortfarande förvånad att inte supporten kan svara dig.
Ja det var min första tanke också, så jag stängde av alla tillägg, men det hjälpte inte. Jag har testat i såväl Firefox som Chrome och får samma beteende i båda. Har även testat på två olika datorer. Fattar nada!
Vilket OS kör du?
Kör du i TV2 brednandsnät.?
Och har du i såfall startat om den burken.
Isåfall har du problem tele2play ring dem.
Det var Tele2play som hade problem, för nu har de fixat något, så nu funkar det som det ska. Men det tog ett par månader...
Tack för din feedback

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem