Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

23år med internetstart

23år med internetstart

23år med internetstart har det blivit, och det var i början Netscape som var mångas webbläsare i början, många OS testade vi i barndomens internet.
På både stordatorer och på den tidens arbetsstationer från IBM. Appel hade sitt eget OS och PC-marknaden sitt. nu har vi ännu mer plattformar att testa men kanske inte så många webbläsare som avviker.
Jag är glad att fått uppleva internetstarts egen resa genom åren och att Daniel orkar hålla i gång den. titta gärna på hur Internetstart har förändrats
under /Om Sidan/ längst ned
Tack Daniel för dessa 23år det har varit en rolig resa med Internetstart
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: 1 2 Nästa »

Uj vad åren ramlat i väg. Som IT suport har mycket förändrats. Då var hiteck att suporta andra sidan jorden, och minnas tidsförskjutningen, och satelitkomunikationen, i dag är allt vardagsmat
Fantaskigt vilken resa Tack Daniel o Göcke
Ja tack skall ni ha, en riktigt bra startsida, själv har jag bara varit med sedan 2006 men är ännu nöjd.
Annons
Nu kom jag att tänka på leiake och hans fabrikare...
Jag saknar leiake som va en riktig eldsjäl...
Har varit med rätt länge,har bl.a. alltid lagt denna sida som startsida på nyinstallerade datorer jobbmässigt! Funkat bra!
reggade mig rätt tidigt när den dagen kom!

Anders
Jag tror jag har varit med nästan från början också. Jag vet inte om jag kan läsa om det någonstans i min profil?
LuckySwede Medlem sedan: 2006-04-17
och jag från 2006-08-14
Pellet.

Jag har varit med mycket längre än så, men kanske skapade jag ett nytt konto 2006.
vi kan ju inte se längre än 2006 då vi fick ett nytt system på internetstart
ska vi se längre måste man leta i internets historia det finns sidor som sparar historien om internet
2006 fick vi alla skapa nya konton så många var ju med även tidigare...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem