Hej alla!
Nu står jag inför att göra en Fotobok.
har kollat runt i alla bästa .... på webben .
men blir inte klokare.
Har ni några erfarenheter av dem och kan rekommendera några ?
mvh/göcke
Nu står jag inför att göra en Fotobok.
har kollat runt i alla bästa .... på webben .
men blir inte klokare.
Har ni några erfarenheter av dem och kan rekommendera några ?
mvh/göcke
Antal svar på detta inlägg: 5
Hej! Jag kan tipsa om svenska Once Upon
Länk:
https://onceupon.photo/sv-se
Det är ett svenskt företag och grundades i Skellefteå 2017. Förutom fina fotoböcker fokuserar de även på hållbarhetsarbetet vilket ju är viktigt med dagens miljöfokus och närhetsprincip.
Jag har inte testat dem själv men min nästa fotobok tänkte jag beställa därifrån. Om du testar dem eller om någon annan har erfarenhet får ni gärna dela med er.
Länk:
https://onceupon.photo/sv-se
Det är ett svenskt företag och grundades i Skellefteå 2017. Förutom fina fotoböcker fokuserar de även på hållbarhetsarbetet vilket ju är viktigt med dagens miljöfokus och närhetsprincip.
Jag har inte testat dem själv men min nästa fotobok tänkte jag beställa därifrån. Om du testar dem eller om någon annan har erfarenhet får ni gärna dela med er.
onceupon har inget program för windows enbart web baserat
däremot appar för både android och ios och det krävs ett konto hos dem, annars så är det Ok
Jag klarar inte att redigera i en mobil eller padda , det krävs en stor skärm med min Hjärnskada
Tack för uppslaget
däremot appar för både android och ios och det krävs ett konto hos dem, annars så är det Ok
Jag klarar inte att redigera i en mobil eller padda , det krävs en stor skärm med min Hjärnskada
Tack för uppslaget
Har testat nu att jobba via webgränssnittet och det är ok , spar funktionen lika så.
Men är som gammal van cadritare lite besviken. Men att ordna till en fotobok med förhands automatiken gick snabbt. Men priset var överaskande högt. Men det är lika i flera fotoböckers websidor. Jag testar nog lite mera. Onceupone kan annars rekomenderas.
Men är som gammal van cadritare lite besviken. Men att ordna till en fotobok med förhands automatiken gick snabbt. Men priset var överaskande högt. Men det är lika i flera fotoböckers websidor. Jag testar nog lite mera. Onceupone kan annars rekomenderas.
Tomac har du egen erfarenhet du kan dela med dig?
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem