Hjälp! Utan att jag har gjort ngt. kunde jag plötsligt inte gå in och logga in mig på de flesta både mejl adressen och även sidor där jag måste logga in mig så allt försvann bara även Bank-Id. Det ända som jag har gjort så lämnade jag dator påslagen, släckte skärmen och gick till källare och efter tre kvart när jag kom hem då kunde jag inte logga in mig på dator trotts att den var påslagen. Jag undrar om det var ngn. uppdatering som orsakade det hela. Kämpade hela kvällen och även nu på morgonen. På ngt. sett lyckades jag återfå g-mejl, Hotmail och andra adresser som funkar nu men inte Tellias. Dator brukade ju spara varje gång man har skapat ngt. men nu försvann allt.
Ett problem till, när jag öppnar Outlook new plötsligt får jag alla meny på engelska, när jag ändrar till svenska och även sparar så får jag ändå tillbaka samma problem med engelska. Vad gör jag för fel?
Ett problem till, när jag öppnar Outlook new plötsligt får jag alla meny på engelska, när jag ändrar till svenska och även sparar så får jag ändå tillbaka samma problem med engelska. Vad gör jag för fel?
Antal svar på detta inlägg: 10
Det tyder på att du fått en OSuppgradering och med den en uppgradering av outlook new
Att du måste logga in i de olika mailkontona indikerar det
TELIA mail är det som indikerar det
Outlook new är rena skiten som ska lagra allt i molnet de har inte kunnat fixa IMAP/POP/GMAIL konton på 4år
Rekomenderar att du använder webbmail eller mozillaklienten eller outlook classik
Att du måste logga in i de olika mailkontona indikerar det
TELIA mail är det som indikerar det
Outlook new är rena skiten som ska lagra allt i molnet de har inte kunnat fixa IMAP/POP/GMAIL konton på 4år
Rekomenderar att du använder webbmail eller mozillaklienten eller outlook classik
Ja det är tre adresser som slutar på @telia.com. Andra adresser som slutar på @gmail.com, och @hotmail.com , var det inga som helst problem att återställa. Jag skulle vilja återgå till den klassiska E-post som var i Win 10
men vet inte hur ska man göra det. När jag öppnar E-post så den växlar automatisk själv till Outlook New.
men vet inte hur ska man göra det. När jag öppnar E-post så den växlar automatisk själv till Outlook New.
Microsoft är det som styr det
Och det är att skippa outlook och gå över till någon annan mailklient eller länka till webmailsidor ,gamla epost skrotas, mozilla thunderbird kan var en lämplig klient. Det är bara att bita i det sura äpplet microsoft har inte uppfyllt kraven under så många år outlook new är en besvikelse och även office 365 kommer gå i graven för w10användare
Och det är att skippa outlook och gå över till någon annan mailklient eller länka till webmailsidor ,gamla epost skrotas, mozilla thunderbird kan var en lämplig klient. Det är bara att bita i det sura äpplet microsoft har inte uppfyllt kraven under så många år outlook new är en besvikelse och även office 365 kommer gå i graven för w10användare
Annons
Jag vill varna alla att använda outlook new med alla strul det kan genomföra
Det kan se ut som att det fungerar men det är en riskabel väg att lita på
Jag ha personer som inte fått in viktiga mail på två nånader i outlook new. Men på webb mailen finns de.
Outlook new är en tota besvikelse. Ai involveringen med det
Det kan se ut som att det fungerar men det är en riskabel väg att lita på
Jag ha personer som inte fått in viktiga mail på två nånader i outlook new. Men på webb mailen finns de.
Outlook new är en tota besvikelse. Ai involveringen med det
Jag har använt teliamail i 40år och alla samlade mailadresser och telefonnr är som bortblåsta i outlook new
Alla födelsedagar och annat som har funnits i gamla outlook är som bortblåsta har ni en gammal dator med gamla outlook rekomenderar jag att exportera pstfilen
Alla födelsedagar och annat som har funnits i gamla outlook är som bortblåsta har ni en gammal dator med gamla outlook rekomenderar jag att exportera pstfilen
Vad menar Du att office går i graven. Jag har office 365 på min stationera HP dator och lite äldre office 2013 eller 2012 på min Dell lapp topp. båda köpte jag i Polen i media mark butiken och det verkade så att dom ska fungera livet ut. Till båda har jag installations nycklar men inga CD skivor. Frågan är, går det att fixa cd installations skiva om man har ofice på hårddisken?????? Någonstans i lådan ligger 4 CD skivor med office 2000 skulle den fungera i Win 10???????
Följer du allt tugg om windows 10 så upphör väldig mycke när de slutar suporta det oset vad som kommer att hända är en osäker tid du har ju hamnat i det redan med outlook new. Att bli tvingad på något är inte kul.
Idag kränger många licens nycklar till många olika microsoft produkter utav det enkla anledningen att ni/vi inte äger mjukvaran
Idag kränger många licens nycklar till många olika microsoft produkter utav det enkla anledningen att ni/vi inte äger mjukvaran
Tack för alla tips och upplysningar. Det ända positivt som jag har hittat så jag fixade min mobiltelefon som tar emot alla mail som slutar på telia.com,
och det fungerar.
och det fungerar.
ja så kan man ju lösa det. 
du har ju förmodligen office 365 i mobilen med
det har jag

du har ju förmodligen office 365 i mobilen med
det har jag
det är fortfarande visst strul med telia mail IMAP konton i outlook new
men det ser ut som om de tvingar oss att vara inloggade på microsoftskonto i molnet så synkar det sig hjälpligt, man måste alltså ha ett hotmail konto för att få det att fungera ihop med Copilot mm.
Microsoft vill alltså tvinga in oss i deras molnhantering
men det ser ut som om de tvingar oss att vara inloggade på microsoftskonto i molnet så synkar det sig hjälpligt, man måste alltså ha ett hotmail konto för att få det att fungera ihop med Copilot mm.
Microsoft vill alltså tvinga in oss i deras molnhantering
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem