Se upp med webhistoriken
Det har blivit en källa till sega enheter
När websökningarna lagras i månader
Mellan dina mobiler ,datorer ,sufplattor osv. Rekomenderar att de rensas oftare det är en av anledningarna att de vill att vi ska gå över till mer kraftfulla datorer mm så de kan följa vårt surfande mera i realtid, storebror ser/hör dig är nog närmare än vi kan ana. Jag registrerade att jag fick reklam genast efter jag satt vid tvn och snackade. Det har hänt mig mer ofta nu när mer prylar styrs av min röst. Och sökningar i webläsare görs mer och mer med att talar in sökningen. Har ni upplevt liknande ???
Det har blivit en källa till sega enheter
När websökningarna lagras i månader
Mellan dina mobiler ,datorer ,sufplattor osv. Rekomenderar att de rensas oftare det är en av anledningarna att de vill att vi ska gå över till mer kraftfulla datorer mm så de kan följa vårt surfande mera i realtid, storebror ser/hör dig är nog närmare än vi kan ana. Jag registrerade att jag fick reklam genast efter jag satt vid tvn och snackade. Det har hänt mig mer ofta nu när mer prylar styrs av min röst. Och sökningar i webläsare görs mer och mer med att talar in sökningen. Har ni upplevt liknande ???
Antal svar på detta inlägg: 1
Jo men visst.
du har rätt.försöker själv att inte länka mellan olika enheter så gott det går
och neka cookies o så men har du mail på dator o mobil t.ex så blir man ju bombad med "reklam" som vill att man ska köpa samma vara hundra gånger till.
AI är inte jättesmart ännu
Detta är nog en mer humoristisk version av problemet
du har rätt.försöker själv att inte länka mellan olika enheter så gott det går
och neka cookies o så men har du mail på dator o mobil t.ex så blir man ju bombad med "reklam" som vill att man ska köpa samma vara hundra gånger till.
AI är inte jättesmart ännu

Detta är nog en mer humoristisk version av problemet

Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem