Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Inst.skiva till SB Extigy???

Inst.skiva till SB Extigy???

Jag har kommit över ett Soundblaster Extigy. Tyvärr fick jag inte med kabage eller Installations-cd. Jag undrar därför om det kan finnas någon här på IS som kan hjälpa mig att jaga rätt på en sådan.
På Creatives hemsida finns inte det jag söker. Jag har varit i kontakt med deras support men de har inga skivor på lager. Det går enligt supporten inte heller att använda sig av något annat ljudkorts cd eftersom de skiljer sig så mycket från Extigy.

Men om det är någon som kan hjälpa mig att hitta en cd som jag kan få kopiera eller ännu hellre ladda ner så är jag mycket tacksam.
Antal svar på detta inlägg: 6
Andreas
http://se.europe.creative.com/support/downloads/download.asp
skulle kontakta personen som du fått utrustningen av.
de har ingen användning av cd och kablage.
Det är som så att jag köpte det extremt billigt på Sibas fyndbord. Därav mitt lilla problem. Jag får ju ljud och sådär ur det, det är bara det att det hade varit praktiskt med extramjukvaran så jag kan använda lite fler funktioner. Tack ändå för ditt svar!
Ja då får man ju hoppas att de är någon som kan bidra med det.
Tycker annars att Siba själva kanske kan hjälpa till. om de har produkten kvar i någott hörn och skräpar.
Annons
Då jag fortfarande(!!!) inte fått tag på skivan puffar jag upp tråden... Hoppas på att det finns nytillkomna forumsdeltagare som kanske kan hjälpa mig...
http://se.europe.creative.com/support/downloads/download.asp?sOSName=Windows+XP&
#174;ion=3&Product_Name=Extigy&Product_ID=585&modelnumber=&drive
rlang=1053&OS=10&drivertype=1&x=28&y=15

Jag hittade drivers på deras sida iallafall.
Eller det är främst kablaget du är ute efter?
White_Trash: Det jag söker finns tyvärr inte där. Jag är ute efter hela innehållet på skivan! De kunde inte heller skicka en skiva till mig eftersom det var en utgången produkt och det inte fanns kvar några skivor i lager.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem