Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

rymdvarelser på jorden

rymdvarelser på jorden

rymdgubbe människa

undrar varför just nyheter från NASA och SETI saknas bland
nyhetsrapporteringar. den nyhet nu, är väl just Discovery som for iväg..(skrattar)
jag försöker alltid hinna se, eller försöka se nyheter och andra dokumentärer om rymden. och om det finns liv på andra planeter.
nu ställer sig inte forskarna frågan, OM det finns liv, utan snarare, VAR finns det liv???
Mikro-organismer har hittats...
att det finns flera tusentals galaxer(antagligen ännu fler), liknande vårt solsystem. och att forskarna på SETI beräknar få ett *svar* ca 2025...för det tar ca 30 år att skicka *brev* till varandra. (signal mottogs på 70-talet **brevet**)Kanske dessa 'varelser* är som vi, människoliknande varelser i en helt annan galax, i ett helt annat solsystem!!!!WOW!!!
(såg detta på kanal 5 för några dagar sedan)
önskar jag får uppleva den dagen, då vi tar kontakt med varandra. men det lär nog dröja.
jag undrar vad deras populära dryck är. på jorden är ju den populäraste drycken Coca-cola.

rymdsoda coca-cola
Antal svar på detta inlägg: 3
mOzQitOz: Fråga Arthur Dent. Han vet hur det känns att ofrivilligt bli indragen i galaktiska äventyr. Tillsammans med sin lömske vän Ford Prefekt.

m0zQit0z:

Va?? Är det Coca Cola?? .. det är ju för bedrövligt, det borde ju vara öl såklart!
*visslar på en rymdmelodi* typ melodin i *närkontakt av tredje graden* av Spielberg.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem