Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Putti gunn

Putti gunn

Vad är det Ni håller på med......ta och res ut i Eu och se vad som väntar. Inte detta dravel Ni håller på med.!!!
En som snart flyttar för gott ned till Österrike, för där vet varje människa vad man står, och får leva efter det.
MVH cw
Antal svar på detta inlägg: 10
cowi, var ligger Eu och hur hittar man dit?
Ja den killen/tjejen verkar inte ens medveten om att hon/han redan bor där. En skrämmande okunnighet. Själv är jag tyvärr ledsamt orienterad.
Batting tänkte bara få en korrekt vägbeskrivning av henne, men som du ser har hon åkt till bakelsernas hemland österrike.
Dock, för att hitta till Eu så tror jag att man svänger vänster om "allfarsvägen" och sen är det rakt fram eller var det höger..... Jag blir faktiskt osäker!
Annons
Tänk så lyckligt ovetande vissa är. Man blir ju avundsjuk.
Somliga tolkar resut i EU på ett konstigt sätt tycker jag.

resut i Europeiska Unionen
Tolkar jag som hela gemenskapen av länder
som tillhör denna union.

Att Putte och Batting kanske behöver karta för att komma utanför sin komungräns kanske vi kan förstå av deras plumpa påhopp.

Tycker att de borde be om ursäkt.
Med deras framfart så vågar väl ingen starta en ny tråd på forumet
utan att de skall få syrliga komentarer från dem.
Jag tror att Putte och Batting har väldigt roligt, utan att vilja vara elak!
Cowi tar Guran på orden och ber om ursäkt! Visst förstod jag vad du menade.
Guran var det inte du som efterlyste roliga inlägg?
Jo jag efterlyste lite roligare trådar än bara jämmer och elände.
men fann inte något roligt i denna tråden.
och jag höjer ett glas för Putte som kom med en ursäkt till cowi
tycker att du också kan göra det. ni är ju i alla fall inte okända på IS forumet.
Jo jag förstod också vad Cowi menade, men det konstiga är att även EU-anhängare benämner EU som vi och dom. Inte ens anhängarna känner samhörighet med det de bejublar. Kan man inte få göra sig lustig över sådan tvetydighet utan att be om ursäkt? Vad finns det att be om ursäkt för? Sedan så väntar jag fortfarande på ett kul inlägg från dig.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem