Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Hotmail-problem

Hotmail-problem

Vad kan det bero på att man inte längre kan logga in på Hotmail för att läsa mail? Det går heller inte skríva inlägg på olika forum.
Varken Internet Explorer eller Firefox fungerar. Måste jag installera om Windows, eller...?
Op-systemet är XP Pro.
Hjälp..../ L
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Systemåterställning är bra, men du verkar att tillgripa detta lite väl ofta. Det är väl okey om du nu känner så, men det är oftast inte den lösning som den drabbade vill ha i normala fall.
Nej precis!
Hade det funkat med att blunda och knäppa 3gånger med fingrarna så hade ju det varit det bästa.
Men när inget annat funkar så.
Eftersom det inte är ett installerat program i datorn utan en webbapplikation så är ju det inte speciellt stor risk att en systemåterställning skull hjälpa alls. Eftersom den återställer ens egen dator och inte MS webbservrar.

Att du får timeout är troligen pga att Hotmail servrarna är överbelastade så de inte har tid att svara på din förfrågan. Hotmail är för övrigt crap gå över till Gmail istället.
Annons
Vid den tiden,som frågan från L kom,fungerade Hotmail blixtsnabbt.Jag testade.Man kan ju testa syst,åter..Går inte
det så är det i regel fel på något kort,eller något mekaniskt.
Då blir det ju doktorn direkt.
Ok. Tack för att ni försökte hjälpa mig. Nu installerar jag om Windows för att se om det hjälper. Det är ju inte bara hotmail som jag inte kommer åt, utan olika forumsidor fungerar inte heller. Så att nu ger jag upp.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem