Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Hi hi...

Hi hi...

Ja jag säger då det.

Men idag har min nya telefon anlänt. Än så länge har jag inte hunnit testa alla finesserna, men bara formatet är ju en fröjd! Den vilar så skönt i handen, lätt att ha i fickan o.s.v.
Jag skall nog ligga och programmera den innan jag somnar. Sedan får man väl hoppas att någon ringer mig imorgon
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Det är ju en underbar känsla man har vi köp av en ny mobil, bara tanken gör mig lycklig. Vad är det för mobil du har då?
det är väl därför den kallas nalle, för att man tar den med i sängen?
lycka till med din nya telefon Batting

// göcke
En svart Samsung 730. Jag tror att Samsung snart kommer att gå om både ERICSSON & NOKIA. Jag tycker att de har en oslagbar design. Synd att Lars Ramkvist skulle sänka bl.a. det gamla fina företaget. Tänk vilket försprång ERICSSON hade. Sedan så kom det en gummistövelstillverkare från Finland och bara gasade ifrån. Vad gjorde lille Lars? Inte ett dugg... :(
Annons
Tack Göcke!
Ericsson har itne funnits på ett par år som mobiltillverkare, men SOnyEricsson därimot de leder ju mobilförsäljningen i sverige före Nokia.

SE har 3 mobile i top 10 listan medans Nokia endast har 2 hyfsat långt ned. Samsung har åxå bara 2. Nu när SE släpper W800i blir det en till på toplistan.
Batting!!

Har du tänkt på att du måste köpa nya telefoner,till alla dina
släktingaroch vänner,annars kan du ju inte skicka bilder och
annat till dom.Dom klarar inte dina finesser.Du kan ju ringa
farmor(om du har någon),och berätta för henne hur fin telefon du har,och att du är snyggare i verkligheten.än på kort.

Men jag förstår hur lycklig du är.Men det är alltid en hake med allt.
Batting det behöver du inte alls! Åk och hälsa på dem och visa bilderna!
Vadå, ni menar att mammas bakelittelefon inte kan ta emot mina fina bilder?
Batting!!

Du är snart medlem,på bakelittelefonen.Den ger 5 poäng.
Ser hon bilderna i Stereo eller Hi-Fi.Vågar du skicka ett kort,när du har tagit lördagsgroggen,och ögonen lyser röda och glansiga.

Hur många pixlar,har hon i kassaskåpet.?
Bak elit telefon är för speciella människor som jag skrivit mycket om!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem