Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

VM

VM

(f) Ingen som är sur på Sverige? Hur kan dom bara förlora över Senegal? Det verkar vara som om det bara är jag som tycker det! (f)
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

JAg håller på dig dom spelade uselt
Jo, jag är nog lite sne på Hedman. Man såg hela Senegalmatchen att han inte var 100% En så proffsig spelare borde definitivt sätta laget före sin egen ärelystnad. Jag är övertygad om att antingen Kihlstedt eller Isaksson räddat minst ett av målen och dessutom klarat de räddningar som Hedman gjorde.

För övrigt tycker jag att han gjorde ett bra VM, några misstag i coh för sig men inte så farligt ändå med facit i hand.
Hur förlorar man ÖVER någon??
För övrigt har Diesel helt rätt.
Annons
Varför inte glädjas åt Sydkoreas framgångar? Men är det inte helt sjukt att målgöraren blir sparkad från sitt klubblag i Italien för att han gjorde the golden goal?
Vi hade de vassaste målchanserna men inte turen med oss i Senegal-matchen. Vi stolpe-utade och de stolpe-innade. Jag tycker Sverige gjort ett bra VM. Himla synd att det inte räckte längre men varken laget eller vi andra svenkar behöver skämmas.

Ska bli kul nästa gång - vi har ett lag som kommer att bli suveränt bra. Lite mer rutin för Zlatan t.ex. så han kan hålla sig kallare.
"Ska bli kul nästa gång - vi har ett lag som kommer att bli suveränt bra. Lite mer rutin för Zlatan t.ex. så han kan hålla sig kallare."

Men o andra sidan så kommer vi inte ha någon Henrik larsson som i Sveriges lag troligtviss var den som gjorde den bästa insattsen.
asså...sverige skulle vunnit över sossarna brasilien... vinner dom vm blir jag tookig!
Sverige skulle vunnit över Senegal, sedan möta Turkiet och om sverige hade vunnit över dem så skulle de få möta Sydkorea eller vad de nu va.
Vill nagon ta upp detta amnet igen?
Vadå VM?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem