Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

VM

VM

Snällt av friidrottstjejerna att ställa upp typ baddräkter, mums! Jag kommer ihåg när min dåvarande tjej uttryckte en beundran för benen på mannliga fotbollsspelare.
"Men vad sjutton, tittar du på idrott bara för att kolla i....", där fick jag hejda mig lite.
Antal svar på detta inlägg: 8
Du tror väl inte tjejer,är intresserade av fotboll.Nej,det är
muskulösa ben som gäller.Inget annat.
Nä jag fick ju gå liiite till mig själv, och förmodade då att tjejer kanske fungerar på ett liknande sätt. Bland det sexigaste jag sett på tv är nog ett kvinnligt treatlon. Där hade deltagarna simmat och kom uppspringandes i våta baddräkter. Hoppade upp på en cykel och filmades sedan bakifrån. Usch det var svettigt, jag fick nästan stänga av teven.
Jag lider av samma åkomma.Det har med hormoner att göra.
He,he.Men vi är nog inte ensamma,om detta,så du kan ta det
lugnt.Du är normal.
Annons
Jag trodde i min enfald att det var sporten som intresserade er...jag personligen tittar på sport för att det är kul-men som Leif påpekar-det är väl hormonerna..
Nane jag håller med dig, usch vad pojkarna är sexfixerade. Kan inte förstå heller, att dom kan vara så barnsliga!
Vad är det ni försöker antyda? Skulle det vara fel att beundra en vältränad kropp? Mitt intresse är av rent anatomisk art! Idag blev jag f.ö. lite orolig ang. Kajsa Bergkvist. Visst hoppade hon helt fantastiskt men börjar inte tösabiten se liiite väl mager ut? Hon har väl inte trillat dit på några tokiga ätstörningar?
Kan man kombinera sitt sportintresse,med estetisk tjusning
av en vacker kropp,så är det väl inget fel.Åt bägge håll,så att
säga.Jag vill inte påstå att jag tänder på Carro,med mina hormoner,
men jag är imponerad av hennes prestationer.

Hon saknar det där, ni vet.Kajsa Berqvist också bra m,men saknar det där.

Sen hoppar vi till Eurovisionsslagern.Hon Elena som vann,hon har
det jag menar.I överflöd.Håller ni med,pojkar. Vilken kanon.
Det blir nog svårt att kombinera det där fullt ut. Ta t.ex. hon den där Viktoria Silverstedt skulle säkert få svårt studsa över 2 meter i höjd. Möjligen om hon pumpade in silikonet i fotsulorna istället för i brösten, men då vore hon ju förstås inte längre Vickan. Nä svårlöst det där.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem