Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Svenskar vinner utan doping ?

Svenskar vinner utan doping ?

Svenskar vinner på grund av i tecknink sporter där kan man vinna utan doping.

Löpning kan man vinna mycket med doping bättre syre upp tagning blod dopa m.m.

100 meters löpning kan man få upp explosiv kraft av typ steorider det blir en balans gång mellan styrka ock kroppsvikt det är inte bra att ta steorider till höjd hopp då går man upp i vikt vilket medför att man orkar inte hoppa lika högt m.m.

Seorider har en märklig tappa efekt efter man har slutat med steoriderna tappar man i stort sett allt låt dom vara ren 2 år då ser du typ Ben Jhonsson kom inte ens bland dom 10 bästa ren på 100 meter.

Tillväxt hormon har en mer bestående efekt av muskelmassan vilket är att föredra då kan man bygga upp sig sedan börja tävla när man är klar med dopingen utan att åka fast man behåller mer av ökningen.

Men som sakt till tecknik sport klara man sig bra utan doping.
Där har ni svaret ni som undrar i tv soffan.

Antal svar på detta inlägg: 3
Ja om man inte visste något förut Milli så vet man ännu mindre efter att ha läst ditt inlägg. Du skriver bara bland dom 10 bästa, ja inte hemma på gatan utan i världen! Det säger allt om din kunskap på området. Tyvärr är doping ett förbjudet ämne på IS så so long!
Jag menar att svenkarna inte är dopade men om dom vinner på 100 meter då är dom mest troligen dopade någon gång.
Men det är nog större risk att jag träffar Elvis än en Svensk vinner 100 meter.
Mille ett tips, kolla hur de nya dopingmedlen fungerar så tror jag du ändrar åsikt tvärt!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem