Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

desperat efter microsoft word

desperat efter microsoft word

ooooh, nu behöver jag er hjälp, datavänner!

jag behöver installera microsoft word - office på datorn. jag har endast *wordpad* den ör uuuuuurtrist och utan wordart eller sid-delning vilket jag behöver i arbetet.
vet någon Vaaar jag kan ladda ner microsoft word document eller office - typ free download??? Har sökt på microsoft.com sidan nu i typ 25 timmar...(skrattar desperat)
vore jätteglad för en förklaring, eftersom jag är amatör!

alla svar är välkommna!
Antal svar på detta inlägg: 10
Start/alla program/Microsoft Word.
näää, så korkad ääär jag inte
, har naturligtvis kollat där, finns inte. behöver ett bättre.
det vanliga microsoft word, var finns det på internet?
vilket office programm skall jag ladda ner.??? (har ej office)
Svårt att hitta det lagligt ute på nätet..men varför inte testa ett annat program? Finns ju gratisversioner..tex. Open Office -där ingår fem program i den sviten...www.openoffice.org
Annons
Office paketet är inte freeware eller opensource så när du kan inte ladda ned det nånstans. Men word dokument kryllar det väl av på google så det är väl bara o söka men du har ju ingen större nytta av dem.

Prova istället Open Office eller staroffice de är gratis. Och kan öppna De vanligaste MS Office filerna.
OK! ska testa,
kom gärna med fler förslag
om microsoft word dokument
*ler*
m0zQit0z !

Tur att du inte var så korkad.He,he

Lyd Rob:s råd.MicrosoftOffice ligger i prisläge 2000-4000:-
Om du öppnar ett worddokument utan att ha word i datorn så öppnas dokumentet i wordpad utan finesserna från word.

Fanns det inget som hette DC++ förr? är det olagligt nu?
gå till http://thepiratebay.org , sök bland filerna, ladda hem en bittorrentklient samt Ms Office och skriv word-dokument så det ryker..
matte jo det fanns ett program som hette DC++ men det har slutats att utveckla och det är fulDC som är bäst att använda nu. Och nej det är inte olagligt med fildelningsprogram i sverige. Inte i nått annat land i världen heller.
tack för förslagen!
går nog o handlar en CD- skiva med office-word iställe..
så får jag alla fina finesser!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem