Måndag 13 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Problem med roliga filmklipp

Problem med roliga filmklipp

Inga av de roliga filmklippen fungerar längre. Passagen har tydligen tagit bort dem.
Antal svar på detta inlägg: 3
Alla filmer finns kvar men eftersom passagen ger ett felaktigt svarsmeddelande kan man tro att de har tagits bort men det har de inte.

Om ett filmklipp inte går att ladda hem beror detta på att maxgränsen för antalet downloads har nåtts det dygnet. Dumt nog blir meddelandet från Passagen att sidan inte kan hittas men filmklippen ligger kvar. Pröva igen dagen efter så går det! Kvällar kan det vara körigt men dagtid brukar det inte vara några problem.
Jag har provat fimklippen flera dagar i rad och de funkar inte!!!
Tyvärr har det blivit så pga en väldigt hög nerladdningsbelastning av de roliga filmklippen. Det som också har påverkat är sk leeching, där andra webbsidor hotlänkar direkt till mina filmklipp vilket inte är tillåtet.

Därför tänker jag nu att göra mitt bästa för att lösa det i helgen. Det jag kommer att göra är att omplacera filmklippen så att de ligger på servrar utan nerladdningsbegränsning.

Hoppas på överseende under arbetstiden och ser fram emot att ha filmklippen uppe till 100%!

Mvh
Daniel L

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem