Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Fel av mig

Fel av mig

Jag hade faktiskt ingen aning om att det var DR Cpu läste tydlgien för snabbt. Ber om ursäkt för detta, men i övrigt står jag för allt jag skrivit!
Dr Cpu, den som tar upp ett så känsligt ämne som du gjorde får vara beredd på att få kraftiga mothugg.
Antal svar på detta inlägg: 4
DÅLIGT FÖRSÖK.........Bättre kan du.....!!!!
Nej förutom jag missat hans nick är resten Dr Cpu ger uttryck för fel enligt mitt sätt att se på missionärer, alltså folk som skall värva andra att tycka som dem. Det räcke med Uffe!
Dr Cpu är alls inte mobbad en omöjlighet på ett nätforum. Hit går man frivilligt och deltar, men man måste ha förmågan att skilja på sak och person. Några snytingar måste man också vara beredd på annars kan man gå in på något som inte leder till diskussion och debatt.
Lasse jag skall göra ett försök!
Helt ny kommer jag in på IS och skriver, att alla som har övergått till LCD-skärmar har gjort ett fatalt misstag samt att de som hela tiden jagar snabbare datorer inte förstått den innersta med cybervärlden. Vi behöver inte snabbare datorer och bättre bild för det som var räckte mer än väl. Ni som nu hela tiden jagar nya prylar kan gå på DAGFA och bli avprogrammerade. Världen är inte längre betjänt av snabbhet utan av lugn och ro.
Ett inlägg av den här kalibern får med all sannolikhet inte stå oemotsagd och jag får säkert höra ett och annat, men det måste jag ju vara beredd på även om jag slutar hela mitt inlägg med, att detta inte riktar sig mot någon speciell person.
Annons
Ähh lasse: Ingen kan väl rå för att någon annan har ömma tår.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem