Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

En stor ursäkt till alla

En stor ursäkt till alla

Har nyligen läst ett mail och därför tar jag tillbaka allt jag skrivit. Ni har så rätt på alla trådar och och jag så fel att jag härmed ber så mycket om ursäkt för alla syrliga inlägg och kommentarer som i många fall gick på tvärs mot trådskaparnas intentioner. Ursäkta mig för att jag gav uttryck för mina åsikter och tankar. De var obetänksamt gjort av mig!
MVH Putte Gunn

Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

HAHA
Batting sa "Det är ungefär som min gammla rara mamma brukar undra.
"Varför är det aldrig normala och vettiga människor med i dockusåpor?"
Hur intressant skulle det bli?"

jag garvade så jag fick magknip :D

Har alltid tänkt på det där, det tror jag alla gjort förutom dom som vill se intriger på tv.

Det ska hällst vara så nära deras egna förhållanden som möjligt så dom kansk tänka "nämen det här sa juh min kille/tjej till mej i går" asså hallå vakna upp vad lever vi i för mediabrus kan man undra.
Hej.
Det finns kanske något mellanting mellan marsvin,tvätt,familj och att kasta skit och ifrågasätta andras iq.
Jag läser ofta på detta forum för jag tycker att det är bra, i alla fall datorrelaterade frågor. Kan ju lära mej något*S*
Men att debattera med dessa "fräsande" grabbar är inget för mej.
Tycker det är toppen att folk kan diskutera allt mellan himmel och jord, men ofta så spårar det ur när någon "rolig" person ska påpeka att folk stavat fel, glömt något....osv

Sådär, det var min åsikt.
Ha en go dag

Åsa
Hejsan!

Din ursäkt är mottagen och jag är inte lättrörd såvida det inte handlar om allvarliga saker..

Jag bara älskar samhällsdebatter och hur man gör världen till en bättre plats, men i bland skall man tänka på sitt språkbruk...

Annons
Ja visst är det tråkigt när folk skall ha åsikter om andra?
Då är det ju bättre att komma med något eget, starta en tråd eller så....
Leif undrade hur man skulle få fler damer hit-läs och begrunda vad Åsa skriver...nu är vi ju åtminstonde två här...skulle kanske vara roligt för gubbarna om vi blev fler..eller?
Japp starta en tråd!
Hem till gården (Emmerdale farm)
Där hände inte ett skit, blev hur poppis som helst.
Go figure??

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem