Måndag 13 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Lite nytt på InternetStart

Lite nytt på InternetStart

Hej, jag har efter en massa hårt jobb blivit klar med en hel del nytt på InternetStart. Nu kan du kan hitta ett mer utbyggt downloadarkiv med bl.a. nya trevliga bakgrundsbilder att ladda hem. Där finns också en hel del ljudklipp och ikoner för dig som vill anpassa din dator.

Under Nöje hittar du nu dom roliga filmklippen samt ett par nya flash-hits och roliga historier.

Jag har också börjat bygga på en Frågor & Svar-sida där jag kommer att ta upp ofta ställda frågor!

Ang nyhetsrubrikerna kan jag bara beklaga att de ibland bara har gått offline utan anledning. Men jag vill försäkra er på att det kommer att bli bättre! Senast den 6/12 kommer nämligen News.nu flytta nyhetstjänsten till nya säkra servrar, då kommer
rubrikerna att fungera till 100%. Ber om ert tålamod fram tills dess.

Mvh
Daniel!
Antal svar på detta inlägg: 9
Du gör ett kanon jobb fortsätt så och jag kommer att fortsätta rekomendera din sida
Jätte jobb du lägger ner hoppas du orkar fortsätta.
Hej Daniel!

Tack för en jättebra hemsida! Har haft den som startsida en bra tid nu. Lycka till i fortsättningen!

/Patrik
Annons
Riktigt fin hemsida detta har riktigt bra länkar m.m
Detta är en mycket bra hemsida, Vi använder den som startsida i alla våra utbildningar och använder den som ett bra exempel på portal..

Snyggt jobbat.
Kan inte annat än hålla med! Daniel you´re the man :P
Härligt! Nu har nyhetsrubrikerna bytt server. DNS uppgifterna, dvs internetsökvägen, kommer att bli uppdaterade inom 48 timmar. Så efter det borde nyhetsrubrikerna på förstasidan fungera mycket bättre!

Tack för ert stöd! hälsningar Daniel


Som sagts förut Daniel: du är grädden i vårt kaffe, pricken över i:t, löken på laxen, grädde på moset...eehh, vad mer?...solen i cyberrymden
Kanon Daniel! Nyhetsrubrikerna har ju fungerat klockrent sen vi bytte :)

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem