Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

IS nämnd i nyhetsbrev!

IS nämnd i nyhetsbrev!

Hej allihop!

Idag blev jag väldigt glad när jag plötsligt såg mig själv omnämnd i Klick!, ett av Sveriges största nyhetsbrev med 19501 prenumeranter (räknat idag 4/12). Självklart blev jag stolt och hoppas i och med detta att fler får kännedom om InternetStart! Får passa på att hälsa er välkomna!

Så här stod det:
"Sveriges startsida
Nu kommer ett tips som många av er säkert redan har stött på. Vi tycker ändå att det är värt att lägga ett av Klicks surftips på den här sidan. Internetstart är precis vad det låter som - en startsida för Internet. Mannen bakom sidan heter Daniel Lövquist, och han har lyckats få ihop ett mycket bra och överskådligt innehåll. Utöver de vanliga kategorierna med länksidor, finns här även tjänster i form av bildgalleri, forum och topplistor."
» www.internetstart.se

Vill du också ha en prenumeration på Klick! och andra bra nyhetsbrev som WindowsNytt och Nytt om IT hittar du dem här:
» www.itdirekt.com

Mvh
Daniel
Antal svar på detta inlägg: 8
Oops Daniel, menar givetvis "kul" och inte *kuX* :)
Jättekul. Jag prenumererar själv på en massa olika nyhetsbrev från IT-direkt. Faktiskt där jag fick tips om din sajt. Numera är detta min startsida, och jag är MYCKET nöjd med den. En riktigt bra grej är att jag kan lägga in mina favoriter och klicka direkt från min startsida. Finns det möjlighet att utöka favoriterna lite, så vore det bra?! Tack, och lycka till med din sajt. Hälsn, Ari Trollhättan
Kul Daniel!
Annons
Bra jobbat grabben!
Grattis för inlägget!
Hjälper dig så gott som jag kan, jag också!
Har "tvångslagt" IS som startsida i alla installationer som jag gjort i privat regi med ett litet registerscript, hittills 18 st., självklart har alla på jobbet IS som startsida.
Varför?
Internet Start är det bästa startsidan som en "normal" människa kan ha för Internet!
Har t.o.m. slutat prenumenenera på tidningar för IS ge mig det jag vill ha!
Tack och fortsätt utveckla!
Och till alla användare: sprid ut adressen www.internetstart.se !!!
Grattis Daniel till att "Klick" i sitt nyhetsbrev givit din StartSida ett så fint betyg. Jag ansluter mig helt till "Klick". Du har gjort ett alldeles utmärkt jobb och har bra idéer! Lycka till! Vi sprider din StartSida så gott vi kan. Hälsn från Kristianstad!
Kan och vill bara instämma med föregående talare !
Keep up the good worh Daniel.
/B
Använde Yahoo.se innan och gjort det i nästan 3 år!!
När jag snubblade över din sida bytte jag inte direkt, (vanans makt).. men efter ett tag insåg jag hur bra den verkligen var!!
Nu använder jag bara den och installerar den på alla datorer jag fixar åt privatpersoner!!
Keep up the good Work!!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem