Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Julkalender

Julkalender

Hej!

Vad glad jag blev att Svenska Kyrkans Missions (SKM) julkalender fanns med på Internetstarts julsida!
En bra kalender, som från barns synvinkel berättar om problemen med denna värld där fattiga måste leva ifrån varandra ett helt år, för att överleva (!)
Kika in i kalendern! Hjälp gärna till att göra tillvaron bättre, bl a genom SKM.

Per
präst i Töreboda
Antal svar på detta inlägg: 9
Besök gärna: http://www.julkalenderonline.tk/

Där hittar du mycket om julkalendrarna som har gått på svt!
Hej!

Jag håller med dig för mera religion behövs både i vardagslivet, skolorna, samället!!!

Hej igen!

Det är för mycket supa, knarka, slåss osv.. Idag!!

Låt oss andra var som vi är och fostra resten i religiös anda!!!

Annons
jag tycker det är tillräckligt med religon i samhället !
Vad beror majoriteten av alla krig på?

Jo just religion.. så jag förstår inte hur att mer religion ska göra saker o ting bättre...

Se till att föräldrar tar sitt ansvar och uppfostrar barn rätt från början istället..
Javisst ställer religionen till det i världen . Men jag har aldrig hört att Svenska Kyrkan eller andra svenska kristna samfund har varit inblandat i något krig dom senaste åren.
vi lever i 2000 talet där det är föräldrarnas ansvar att uppfostra barnen inte kyrkan ...
den finaste religonen är vetenskape
www.rael.org
Jajjamensan det är föräldrarnas ansvar och jag tror att alla föräldrar vill sitt barn det bästa.Men föräldrar som redan har fått fel uppfostran vad kan dom lära sina barn?

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem