Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Tjäna lite slantar genom att surfa!!

Tjäna lite slantar genom att surfa!!

Otroligt men sant kan man tjäna pengar, inte så att man kan sluta jobba, dock ett lite extra klirr i kassan, ju mer medlemmar man själv värvar desto mer pengar kommer du att tjäna...
Gå bara in på: (länk bortagen pga att inga reklamlänkar får publiceras i InternetStarts forum, läs mer i forumets policy)
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Nu börjar jag bli lite trött på alla dessa tjäna-pengar-klicka-här-länkar.

Tycker ni som jag lägger jag gärna till som forumsregel att denna typ av reklaminlägg inte publiceras i forumet. Jag får då manuellt tabort dessa vid upptäckt via administrationssystemet.

Vad tycker ni?
Jag håller med dej Daniel att det inte är vidare seriösa länkar och stöder dej om du vill lägga till denna forumsregel.
Snälla Stöd Daniel L i hans fina arbete att göra denna startsida till den bästa och hjälpsammaste sidan.

mvh / göcke
Daniel! -->

Gör så! Låter väldigt bra! Ha de gott!
Annons
-
Hur mycket tjänar man på detta? Kunde inte hitta det någonstans
Linda --> Svaret är ganska enkelt, inte ett ruttet öre... Även vad som står på det olika sajterna..
Jag var väldigt aktiv under en månad med detta program och värvade två medlemmar under mig. Förtjänsten blev en sketen femkrona. Så tro mig. inget att satsa på, jag lade av direkt.
Oj oj oj,
Det går inte att käna pengar på slanten i alla fall, har varit medläm i ett år och har varit så aktiv man typ har kunnat, vilket är typ att se anonser i 2min men men, det har typ gett mig 30 kr. och då är det typ mer lönsamt att samla burkar det går i alla fall fortare.

Börja samla burkar om man vill ha pengar utan att jobba.
Stefan --> Skrattretande men sant!
Håller med dig, Daniel!
Bort med "tjäna pengar" annonsser och "länkar" till tvivelaktiga sajter! Håll IS rumsren som den är nu!
10p.!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem