Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Behöver hjälp jag är despirat

Behöver hjälp jag är despirat

XP
När datorn startas så kommer ju välkommstskärmen och sen står det alla användarnamn där, eller hur?
Men det har ändrats i min dator. Istället så måste man skriva in användarnamnet och lösenordet i en
ruta som kommer up när datorn startas. Det går att ändra till det gammla men när man ska ändra det i
kontrollpanelen/användarkonton/inloggningsalternativ så går det inte utan då kommer det upp en ruta
där det står: Client Services for Netware har inaktiverat välkomstskärmen och snabbt användarbyte.
Om du vill återställa dessa funktioner måste du avinstallera Client Services for Netware.
Frågan är HUUUR avinstallerar man Client Serv....???
Det går inte genom kontrollpanelen lägg till och ta bort.
Antal svar på detta inlägg: 8
((liten text))

* Remove the Client Service for NetWare if you do not need it.


http://www.securiteam.com/windowsntfocus/6F00A0KEBC.html

information
en från denna sida
det står där att du troligtvis blivit hackad... ):
Jesper: jag hade samma problem för länge sen och jag tror det var Rob som hjälpte mej då, men jag kommer inte ihåg vart det var man tar bort "Client Services for Netware" men om du väntar ska du se att du får hjälp du med.
Klicka på kontrolpanelen -> Nätverksanslutningar -> Välj din nätverksanslutning som du använder nomalt, högerklicka välj egenskaper -> Där finns en knapp det står installera på klicka där och välj Klient klicka sedan på Lägg till och där får du fram Client service for NetWare Sedan bara att markera och klicka Ok. så sätter isntallationen igång.
Annons
Jesper: Gå in i dina nätverksanslutningar och högerklicka på din anslutning / egenskaper då ska du se "Client Services for Netware" där och kan också avinatallera den.
Hej Rob, du var visst snabbare du än jag, jag kollade tillbaka då du hjälpte mej en gång och hittade svaret där. ha en bra dag
Tack för hjälpen! :P det fungerade
Hej!

JISSES vilka problem man kan få^^

Jag har aldrig haft problem med min dator och om jag skulle få det så löser jag det kanska enkelt men det tar ca: 6 timmar...

Jaja..hur som haver..bara det fixar sig så är ju allt bra!

till grabbgänget...he he
- men jag var först. *fniss*

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem