Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Ericsson Mobil K750i

Ericsson Mobil K750i

Köpte denna mobil i förrgår. Satt halva dagen i går - och har suttit halva dagen i dag också - och lekt med min nya leksak.
( 3.300 kronor - dyrt - men någon har ju sagt att den enda skillnaden mellan mäns och barns leksaker är priset ).
Vilken " Nalle " ! ! ! Jag vill verkligen rekomendera den.
Den kan allt ( utom möjligen att skaffa fruntimmer )
Men detta är inte bara en hyllning till denna telefon - jag har en fråga oxo:
Har inte hunnit med att kolla hur länge batteriet räcker om man använder mediaspelaren ( MP3 ).
Om man lyssnar på radio - hur mycket drar det ur batteriet ?
Någon som vet ?

Antal svar på detta inlägg: 5
Min fru har samma telefon du har, hon har aldrigt haft något fel sin mobil och den tar inte mycket ström hon lyssnar på radio och mp3.

Savnen ett allvarligt du har säker inte ladda din batteriet fullt
6 timmar eller mera. batteri nu måste den urladda helt och börja om igen
Välkommen i klubben :)
Jag lyssnar ungefär 30-40 minuter varje dag och laddar telefonen varje vecka-då är det radio jag använder....
Mobiltelefon batterier ska alltid laddas minst 12timmar första gången sen tar det en 3-4 laddningar före dom har sin fulla kapacitet.
Annons
Har haft denna nallefon ett tag nu - och har upptäckt vissa brister. Små - men dock.
Den tar inte så bra bilder om ljuset är dåligt. Finns det någon extern blixt att köpa till ? Någon som vet ?
Jag hatar proppar som man ska trycka in i öronen. Finns det någon slags adapter - så att man kan använda vanliga hörlurar ?

Ett litet tips kommer oxo här:
http://www.prylguiden.se/dep5art1311.aspx
Inte lagligt i Sverige - men det är ju inte så långt till Danmark.
Svanen:
HPM-70 heter ett par lurar som följer med SE w800, och på sladden är det en adapter som gör att du kan byta lurarna...tror dock ej att det går att köpa utan lurar utan du lär nog köpa komplett...finns att få tag på hos välsorterade telebutiker eller andra butiker typ dustin...

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem