Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Förslag till DVD site

Förslag till DVD site

Hej.

Jag har handlat mina DVD-Filmer i 3 år nu på samma ställe, FILMMIX.COM, men nu har ju dom blivit uppköpta av DISCSHOP.SE, och villkoren har också ändrats...

Helt enkelt så har det blivit dyrare, eftersom filmmix levererade filmerna fraktfritt, eftersom jag köpte mellan 3-10 filmer / månad (vip-medlem)

Är det någon av er i forumet som köper mycket film, och i så fall var, och varför just där ?

Är inte ute efter det billigaste som finns, om det inte är bra, men jag tycker det är surt att jag skall behöva betala mer bara för att det är en ny ägare!!! Lite av en principsak faktiskt...

Tacksam för förslag...

// M
Antal svar på detta inlägg: 5
Men om du beställer 3-10 filmer på discshop blir det ju också fraktfritt (handla för 600kr). En normalfilmer kostar ju strax över 200kr.

Jag tycker om DiscShop.
Hej Johan.

Eftersom jag beställer uteslutande förhandsbeställningar, så skickas ju dessa i omgångar till mig och frakt kommer då att tillkomma på varje separat försändelse..... så var det inte innan, och jag kan inte påstå att jag har lust att betala dessa x-tra kostnader....

Men tack för ditt inlägg!

// M
tillägg...

Dessutom så skall man väl kunna beställa 1 film också, när man vill det, utan att betala denna x-tra kostnad ?

Dessutom så är Discshop så rörigt att hitta på så att man tappar all lust att handla där....

// M
Annons
http://www.play.com

Suverän sida, gratis frakt, billiga filmer och spel.
Tack för tipsen!

Ser gära fler tips på bra siter!!!

Gärna importsiter också, det bruklar ju löna sig....

// M

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem