Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Mailprogram

Mailprogram

Hej!

Någon som kan skicka mig en länk till något bra gratisprogram som ligger nere i aktivitetsfältet och söker och poppar upp när man får ny e-mail.

Raj-Raj
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

Hej Bosse!

Du får gärna skicka en inbjudan till gmail till e-mailadressen skane_ksd@hotmail.com.

Tack på förhand!

Raj-Raj
Inbjudan till Raj-raj är på väg.
/B
Moski:
Vad var det du inte gillade med FastLogin? Jag har kört med det i 5 år nu, och det sköter sig snyggt
Annons
Jag tror har kvar hide program man kan skicka en icon brevid klockan du säger..
ja gillar och gillar,inte ogillar jag den kanske om jag hadde den,men jag ser ingen vits med att veta hur länge jag varit uppkopplad på nätet när jag kör med bredband texsoch e-mail underrättelsen var ju inte speciellt avancerat,jag fick tex inte den att hämta mail från mitt spray konto,men ok,fast raj-raj önskade sej ett program som underättar när han fått mail,och då är nog incredimail ett bättre val,kolla gärna in den du också zacko,kanske du håller med
moski:
Du kan klicka bort alla andra funktioner, och bara köra FastLogin som ett mailchecker-program. Att du inte kunde hämta från spray är inte konstigt. Det strular ofta med deras server. Jag har själv ett spraykonto, och vissa dagar funkar det inte. Däremot Telias funkar alltid.
Var kan man hämta Incredimail? Kan ju testa det
Tack Bosse!

Nu ska jag bara sätta mig in i det och få det att funka som det ska.
ahaa ,ok,ja här hämtar du incredi http://www.incredimail.com/swedish/download.asp där funkar Hotmail,g-mail.och spray, ett gott råd,om du skall använda den se till att inte låta den starta med windows startup,utan starta manuellt när windows är startad,brukar sega upp uppstarten en del.lycka till
moski:
Tackar!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem