Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Jag är kär

Jag är kär

Sony Ericson K75i är det bästa som har hänt mig.
Den mobilen kan allt - utom möjligen att skaffa brudar - men det kommer nog.
I Love Ya
Antal svar på detta inlägg: 8
Förstår dig Sony ericsson "Ericsson"
har lyckas med flesta saker. tack vore japaner
och dem är efter bland NOKIA

själv har jag 3G vodafone K600i
dem två är grymma
Jag väntar bara in nokias nya. Det ska komma en 8800 och en som heter N90, de verkar grymma med mp3 spelare och snygg design!
Heja Japaner. Heja Nokia.
Tacka alla ni - men min mobil är " Kungen "
Annons
Snygga skal - ok. Men kameran . . 1.3 megapixlar.
Fy på er Nokia
Kul att allt blir mindre.
Detta stod i en teknisk tidskrift anno 1952:
I framtiden så räknar teknikerna med att en hemdator ska kunna komma ned till en vikt av 1.5 ton.
Man kan ju undra vad dom uppskattade vikten på framtida moniltelefoner till . . .
Tänk om telefonens uppfinnare Bell skulle få kliva upp ur sin grav - och se dagens telefoner.
Om man skulle visa honom en modern mobiltelefon - och tala om för honom att man kan sitta på toppen av Kebnekajse - och tala med Australien.



.. är olyckligt kär i all den nya tekniken!
vill bo i en mobilfabrik/datafabrik och sa ALLT... *mys*
Undrar bara lite stillsamt vad det är som är så bra med att mobilerna blir mindre och mindre....? Har ni ungdomar så mycket mindre fingrar än vi vuxna ? Köpte en beg. Nokia 3510i för att det var en av dom få som jag kan använda utan att trycka på 4 knappar samtidigt..
Tilläggas bör att jag är en ordinär person med ordinära fingrar..

Sen att jag är gammaldags och tycker att en mobil först å främst ska va bra att ringa med är en annan sak...

Hej då från en dinosaurie...
Hej håller med Zitech,varför skall jag helt plötsligt kolla tv och allt möjligt i mobilen det räcker ju att snacka i den eller smsa
förstår att det är coolt att ha den ballast mobilen,men fixa brudar kan den ej

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem