Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Men LOL

Men LOL

Hittade denna sida www.alltiallo.nu och kollade under www.alltiallo.nu/info.htm Sidan är ju ett skämt, läste t ex detta:

Idén till Alltiallo.nu grundlades i hösten 2000 när jag jobbade och studerade i Skottland. Jag jobbade med Alltiallo.nu på kvällar och nätter och behövde en bra startsida där man kunde hitta det man letade efter. För när man söker på andra stora sajter som t ex Altavista, Google, Lycos mm. Kommer det flera tusen olika sajter om samma sak. Men med Alltiallo.nu så har jag letat upp de bästa sajterna, som innehåller den bästa informationen under varje kategori. Jag vill istället försöka bygga en sajt där det ska vara lättare att hitta det man söker efter.

Nej, absolut inte Internetstart Wannabe!

Daniel det verkar som det är någon som lever sig in i dig...
Antal svar på detta inlägg: 6
Ja det var lite väl likt.... suck

förhoppningsvis tycker ni www.internetstart.se är bättre.
Daniel - naturligtvis tycker vi att Internetstart är bättre! Det är ju därför vi är här
Hej,så denna startsida är en privat uppfinning?och Daniel som står bakom det?jag är imonerad,mycket bra startsida,lätt att hitta det man söker,dagstidningar,nyheter,sport och data,ja allt möjligt.tummen upp.
Annons
blev litet stavfel i tidigare ilägg,Imponerad menar jag förståss*s*
Alla som jag har visat Internetstart för har lagt in den som sin start sida. En i stort sett komplett hemsida.
En fråga till Daniel.
Ifall man hittar en grym hemsida som man vill tipsa om hur gör man då.
Anders -->
Ta och mejla Daniel på daniel@internetstart.se. Ibland kan det ta lite tid för honom att svara. Men det är ju inte så konstigt i och med att IS är så stor sida som den är.

Lycka till!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem