Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

GRATIS diskusionsforum ? var ?

GRATIS diskusionsforum ? var ?

hej, var kan jag hitta en gratis diskusionsforum att lägga in på min hemsida ?
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

Mokos iis = Internet Information Services
kör windows 2000 xp, 2003
Arrrgghh
Jag blir så trött på Gösta.... antingen är han redlöst berusad på T-doja när han skriver sina inlägg, eller så var SFI kursen rent bortkastad på honom!

"Jag frågar vilken scriptspårk du skall använda,"
-Ja det kan du ju alltid göra

"Frontpage måste har frontpage fungerar som kör iis."
-Ehh va? menar du "vilken plattform kommer du att använda för ditt forum"?.. vilket du inte skrev utan en massa annan smörja!

"internetstart som kör av www.gruvsjo.com"
-Nej Gösta... Internetstart körs INTE utav www.gruvsjo.com, som för övrigt är en sida som är gjord av en tjej som heter Gruvsjö i efternamn, Internetstart använder ett forum som är utvecklat i sammarbete med Åsa Gruvsjö, Ovan nämnda kvinna.

Jag tror att alla här på forumet, inklusive du själv skulle vinna på att du kanske såg över dina formuleringar, och att du slutar upp med att ge råd inom ämnen du inte behärskar, om du nu skulle behärska dom, skriv så man förstår eller be nån annan skriva!!

regards
:Mokos:

Man får inte kritisera i datorrelaterat om man inte har en bättre lösning själv har jag fått veta mokos. Jag har kännt samma uppgivenhet över kvalitén på inläggen i kategorin datorrelaterat mokos, så jag förstår dig till fullo.
Annons
Wicked: Jag vet, det är bara det att jag tycker att Gösta inte direkt delar ut några råd, utan enbart sprider kaos och förvirring med sina irriterande inlägg.
jag skulle gärna bidragit med ett råd i den här tråden, men det verkar som det hela löst sig ändå!

regards
:Mokos:
Tack till sign "Lax": jag följde ditt goda råd. det fixade sej!
Tack sign "Mokos" för dina åsikter
Tack sign Wicked" för ditt besök på min hemsida
Inget tack till Sign "Gösta" som bara sprider ut konstigheter för oss mindre vetande.
mvh webfixarn
Mokos Slut diskuterad jag frågade den personen
men han var blåst inte tänkte på
Grunden det finns php, ASP, ASPX, cgi eller hmtl
annast skulle jag hjälp göra ett forum.

Mokos man måste kunna "Grunden"
*suckar*

GRATTIS!

Du har lyckats skapa en websida, år 2005, som på fullaste allvar ser ut att komma ifrån 1995..
Tänkte kolla sidan men..........kanske version 2005 är på G


"Thu Dec 1 0:35:49 W. Europe Standard Time 2005
gozta.net håller på uppdatera just nu. och försökt igen senare"

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem