Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Bra Portal

Bra Portal

Har använt Internetstart som min start sida länge nu, är välldigt nöjd med denna sida o det jobb som läggs ner på den.
Fattar inte att ngn kan o orkar driva en så bra sak helt gratis.
Har glatt rekomenderat denna sida till alla jag känner.
Man kan ta upp hur många possitiva saker som hellst om denna portal, men det jag tycker är bäst är den befriande avsaknaden av popupp fönster, olika reklambanners mm mm samt givetvis det rika o vettiga inehållet.
Att då o då klicka på företags länkarna är väl det minsta man kan göra så "författaren" av denna portal får nått för sitt jobb.
Med ett stort o uppriktigt TACK
//Urban
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Det finns bara 6 ord för den här sidan.
För bra för att vara sant!
Tackar så mycket för en bra sida (använder den som strartsida och kommer troligen alldrig att byta ut den)
TACKAR
Tack alla for allt ert berom, det gladjer mig verkligen att ni tycker min sajt ar sa bra! Speciellt roligt ar nar jag ocksa blir omskriven i pressen, tex senast i sista numret av Komputer for Alla dar jag fick riktigt bra berom som startsida! Det ar just denna feedback och berom som driver mig att lagga ner tid och energi pa Internetstart!

Jag har faktiskt nyligen jobbat hart med en ganska omfattande uppdatering dar jag har gjort om hela sajten i asp vilket gor att sidorna blir mer snabbladdade och dessutom blir det enklare for mig att uppdatera i framtiden vilket som ni alla forstar ar en hel del jobb.

Sa det som vantar i framtiden ar bara gott.
Mvh
Daniel





Fantastigt bra jobbat Daniel L
Annons
Kanon sida Daniel.

Jag har avänt denna sida ganska länge nu, har glömt bort exakt hur länge.. men i nästan två år har jag iaf ställt in den som default startsida på varenda dator jag har sålt ..

Jag hoppas verkligen Daniel får in lite stålars .. det är han värd.. Bara du inte ändrar designen .. personligen anser jag att det finns många startsidor med ung. lika bra innehåll .. men INGEN kommer ju i närheten av din eminenta design .. överskådligt, lättläst, vilosamt för ögonen .. En sann fröjd för ögat .. bravisimo !
Jag instämmer att internetstart är en utmärkt startsida.
Det enda jag saknar är lite mer färger på sidan.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem