Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Apatiska barn våldtagna

Apatiska barn våldtagna

Det blir värre och värre. Nu talar stockolmspolisen om att de apatiska flyktingbarnen blivit föremål för sexuell handel,misshandlats och våldtagits. Bodström har rätt när han talar om strängare straff!
Antal svar på detta inlägg: 6
Hum...vad? Blandar du inte ihop detta nu med de små kinesiska barnen som bara försvinner, eller har jag inte hängt med...?
Nej,det handlar om vad man brukar referera till som apatiska flyktingbarn. Enligt textteve ska dom blivit föremål för människohandel och såväl utnyttjats sexuellt som misshandlats. Ännu har ingen gripits och stockholmspolisen är förtegna om vad som hänt.
Håller med dig Homo Optimo ! vad är det för mäniskor som ger sig på barnen sexuelt? man skäms över att man är en kille.
Annons
Ja,man blir mörkrädd när man läser om det. Hoppas polisen snabbt griper dom skyldiga.
Sitter och funderar på hur framtiden kommer att se ut. jag skulle nog inte palla med att vara ungdom idag. dom har det inte lätt i samhället med allt våld, mobbing våldtäckter. hur ska det sluta?
Ja,det ser onekligen dystert ut. Det kommer fler och fler nyheter av det här trista slaget. Ibland får man känslan av ett sjunkande skepp. Själv tror jag på att man måste återupprätta respekten och tron på vissa grundläggande värden och då måste skolan komma i centrum.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem