Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

7 förslag

7 förslag

Hej Daniel, här kommer lite förslag på hur InternetStart skulle kunna förbättras.

1 - Ni skulle ha bättre folk som skriver på ert forum. Då skulle det vara roligare att läsa.

2 - Ibland går det långsamt. Då skulle det vara bra med en knapp (kanske uppe till höger) som ökar bandbredden på bredbandet under en period så att hämtningen snabbas upp och hela internetstart-upplevelsen förbättra...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Vik royale:

It´s in the eye of the beholder!

Om man har varit ute på nätet några år förvånar INGENTING längre!

Det finns massor med konstiga ideér och åsikter mm.mm.mm..

Så ta och börja surfa ordentligt och kolla runt lite...så lär du bli av annan åsikt..
Jao, det var faktiskt lite på skojs jag skrev det där.

Men det låter toppen med snabbare databas för forumet och personligt anpassbar förstasida.

Fast det är bra som det är också.

Liquid:

Där håller jag med dig att det ibland tar lång tid..att ladda sidan och ändå har jag snabbt internet..

Annons
Daniel: Använder du access databaser till at driva IS?
oj... håller också på med Webbutveckling, och är lite nyfiken på om det är någon som vet hur många samtidiga anrop en Access databas klarar av, jämfört med en MySQL?

Daniel: har du något bra tips för hur man kan konvertera en access till MySQL?
connectionstring? m.m
i övrigt tack för en bra startsida... saknar dock nyheterna ifrån news.nu som kom ifrån Aftonbladet,expressen och DN..
som det är idag så kommer nyheterna bara från SvD..

regards
:Mokos:
Liquidchild

ditt citat:
1 - Ni skulle ha bättre folk som skriver på ert forum. Då skulle det vara roligare att läsa.

- och vilka är bättre folk enligt dig, några du tänker på?

enligt mig spelar det ingen roll vilka som skriver, bara roligt med remixat folk.
Jag är helt enig m0zQit0z. Du till exempel förgyller allas våra dagar med visslande gubbar och förvirrade humana inlägg.

Fridens Liljor m0zQit0z!
nääähmeeen..ooh
nu blev jag ju generad! *fniss, fniss*
..eeeh vänta nu vaddå förvirrad?? *skrattar*
TACK!
Personligen tycker jag att den intressantaste tråden hittills handlar om monkans kärleksliv. En relationskategori här på IS forum hade nog lockat hit fler tjejer samtidigt som många "stammisar" verkar engagerat sig.
Jag tycker det borde förbjudas att diskutera någonting annat än:

1: invandringen,
2: våldtäkter,
3: övrig grov brottslighet,
4: skatter,
5: politikers snedsteg,
6: avvikande sexuella läggningar,
7: göcke,
8: norrland,
9: samt i undantagsfall även länkningar från div. kvällstidningar.

Vanligen brukar vi kunna få in alla dessa ämnen i samma tråd, men det känns ändå viktigt att etablera någon slags regelverk för att förhindra att andra ämnen smyger sig in.
los lovos

var det där ironi eller menar du allvar?

1. det finns ju invandrarpolitiker med avvikande sexuella lustar
2. skatter i norrland
3. våldtäkter i kvällstidningar
4. politiker i norrland, som går vilse
5. skattebrott i kvällstidningar.. *lol*

tror du skämtar.. (:

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem