Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

AFA vad är det för jeppar?

AFA vad är det för jeppar?

Så nu har AFA varit i farten igen. De har förstört skyltfönster slagit sönder bussar osv... Allt som vi skattebetalare får betala.
Varför tillåter vi att sånna här extremistiska grupper finns? Alla klagar på den små nazzarna men AFA är ju 10ggr värre. de är imot åsiktsfrihet de slår sönder allmän egendom som våra skattepengar måste betala för och har betalat för. De slår sönder privat egendom. Och det enda de är ute efter är våld. Sedan att de små glinen inte ens vågar stå för sin åsik gör ju bara saken ännu löjligare. De är ju alltid maskerade.

Är det nån mer som är trött på att betala för allting som de förstör varje gång de är ute? Jag är det. Och nej det betyder inte att jag är anhängare av andra sidan bara att jag tror på åsiktsfrihet även om jag inte gillar åsikten. Det är demokrati.

AFA är oganiserad massförstörelse.
Antal svar på detta inlägg: 7
Ja det är för jävligt. Man ser ju tydligt vilka det är som kan uppföra sig och inte.
AFA är samlingsnamnet för de tre försäkringsbolagen AFA Livförsäkring, AFA Sjukförsäkring och AFA Trygghetsförsäkring. Ja jag har väl tyckt att de arbetat lite långsamt ibland, men att de skulle stå för skadegörelse?
Batting ja då behöver du inte komma med fler inlägg i denna tråd.
Annons
Nu tycker jag att stämningen blev lite tråkig här....
HAHA!
Som jag har förstått det är Antifascistisk Aktion ute efter att betala igen med samma mynt, de möter de våldsamma skinskallarna med det enda språk de förstår, resonerar de - våld.
Sen att både nazze- och AFA-aktiga organisationer drar åt sig allmänt våldsamt drägg som inte har tagit itu med sitt eget psyke, de som inte platsar i fotbollslagets hejarklack typ, och som skiter fullständigt i både Marx och Karl XII - är ju självskrivet.
AugustusXXII

Vandalisering av hela stadskärnor är alltså riktat mot "våldsamma skinnskallar"? Intressant.


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem