Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Kärlekstrubbel

Kärlekstrubbel

Tja. Även jag har bekymmer i kärlekslivet. Vad fasen gör man när ens älskade gått ifrån en o man sitter där med grymma abstinensbesvär. ??
Jag ringde en gammal älskare , men han kan inte hålla sej till mej . Jag vart helt desperat.

Fasen är det för fel på killar som säger till en ena dan att man är världens finaste - sen efter ett förhållande finns man inte ??

Vi var ändå bästa vänner :(( Å han o jag har så jäkla kul ihop!!!
Men ne sen han träffade en annan gjorde han slut på allt :(
Vad gör man då? Om ens bästa vän är samma person?

Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Jag vågar inte. Han sa åt mig att lämna honom ifred och har tagit bort mej från msn :((
mizz_divine_
Är den tjejen mycket snyggare än dig?
Ensak utseende räknas inte,
då har han gjord sista omgång sitt liv, då kommer han fortsätta så.

Min fru är inte så snyggt jag bry mig inte enda helvete för utseende. Men hon har en insidan av ett god hjärta.

Om jag känner dig skulle jag ta med dig till honom och reda ut sakerting han skall nog veta hut han har sårad dig värligt mycket.
kontakta nämste hans kompis kanske den personen hjälpa dig.

Hur länge har ni var tillsammans?
vill bara säga att det är inte bara killar som beter sig illa åt, har blivitt lovad i ett års tid att hon ska lämnasin sambo som slår henne.
Men vad gör hon då...jo han köper hus som hon flyttar in med honom i men säger även att hon älskar mig.

Det kanske är mig det är fel på som trodde att hon skulle lämna honom gör min skull.

//W
Annons
mizz divine vad är det att bråka om? vill han inte ha med dej att göra så vill han inte.låt dom vara ifred.typiskt kvinnor alltså...
dumpad:
Du är sant båda könet måste lita på vandrar

moski:
Förstår vad du tänker men om din kompis sno din tjej.

gösta,jo men det är under min värdighet att tjata på mitt ex om hon lämnat mej,och speciellt om hon ber mej sluta att höra av mej.finns väl fler tjejer eller i detta fall killar att träffa.
dumpad

att du ens orkar bli behandlad så illa.
att hon orkar ha både dig och den andre samtidigt + misshandel.
så energikrävande!

själv skulle jag åkt på en lååång semester och druckit drinkar med små färglada paraplyer i solen.
du behöver sol och glädje!
Mokos:

Verkligen inte.
mizz_divine_:

Jag förstod direkt, när jag läste din tråd, att du var dumpad för en annan tjej. Hur svårt är det att inse det??? Varför lägga energi på om du ska ringa honom, eller inte. DU ÄR JU DUMPAD!!!
Säpp taget och gå vidare.
Los Lovos: Verkade ju nästan så...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem