Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Terrorsvensken vill hem...

Terrorsvensken vill hem...

Vad i h.....e menar han? Först vill sådana som han störta regimer o dyligt i väst, och sedan så vill han komma tillbaka hit. Varför söker han sig inte till Afghanistan e d? Såna människor lever i någon sorts drömvärld där de är hjältar för sitt folkslag, när sedan verkligheten hinner i kapp, då var det minsann inte så roligt som deras präster påstod! Nä... de flesta muslimer i Sverige vet inte hur bra de har det, man kan nog säga att de hatar västvärlden.
Jag har aldrig träffat en utlänning som hejar på Sverige på en landskamp eller i någon sport. Varför? De hejar hellre på Argentina eller på något annat land de inte har något alls att göra med, eller några intressen i! Jag tor att det i grund och botten är vanlig hederlig avundsjuka, de skulle nog önska att deras land var som Sverige.
Antal svar på detta inlägg: 4
Hur sant som helst loan nä,ta inte hit dom igen,men nog kommer mona"muslim" och gänget försöka att få han utlämnad till Sverige.hoppas dom låser in han bland dom andra "djuren" och slänger nycklarna
moski:

Vadå bland de andra djuren? Du menar bland de andra gästerna? Så vitt jag har förstått så består kriminalvården i all verklighet av SPA anläggningar som man besöker eller lämnar lite som man behagar.
LL nä jag nenade inte svenkt fängelse,som du säger är rena rama big brother huset.nä guantamo basen tänkte jag på.skicka dit terrorister så slipper vi ta hand om dessa.
Annons
Terror svensk... man kan ju egentligen inte göra annat än att skratta, vad är det som gör honom svensk? har han haft semester här för två år sedan eller?, det är ju lika sjukt som när man kom på att Usama Bin Laden hade bott i sverige innan.
Skulle inte förvåna mig om han gömde sig i en förort utanför Stockholm.....

regards
:Mokos:

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem