Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Nyårsfyrverkerier

Nyårsfyrverkerier

Jag har alltid gillat fyrverkerier. 90-talets Vattenfestivaler med fyrverkerier varannan kväll sitter kvar i minnet. På nyårsafton ska det smälla ordentligt. Jag förstår alla hundägare som blir förtvivlade när deras duttingar flyr in under sängarna och får psykiska sammanbrott - därför är det kanske onödigt att hålla på flera dagar innan och efter nyår i tid och otid, men just efter midnatt, när nya året kommer, DÅ!!! Lås in jycken i innersta rummet, sätt på lite bakgrundsmusik och håll pluttingen varmt i tassen!

Jag vill också passa på att önska alla ett GOTT NYTT ÅR!
Särskilt till våra moderatorer som gör ett fantastiskt jobb att skapa ett Forum som håller hög kvalitet och är bästa debattforum på nätet!

GOTT NYTT ÅR!
Antal svar på detta inlägg: 9
Tack Ramon.
Vill här bara passa på att uppmana till att hålla säkerhetsavstånd
till smällare och pjäser samt bebyggelse.
Och påminna om att även de minsta smällare kan skada hörsel och syn mm
NÄHÄÄÄ skadar smällare hörseln???och synen???herregud!!hadde ingen aning om att smällare hadde såna bieffekter tur att man blir upplyst om alla dessa faror,tänkte på en sak,kan det vara farligt att stå på järnvägsspåret när tåget kommer? kan nån klok upplysa om detta.
Men moski då den va ju nästan rolig ju, GOTT NYTT ÅR på er alla.

Annons
moski , kan jag rädda endaste en med min uppmaning så är jag glad. Vis av egen erfarenhet så bör man dela med sig.
Det är oftast av okunnighet som olyckor sker.
Men din okunnighet har väl inte drabbat dig vid något tillfälle.
Svaret på järvägs frågan är , står du på rätt spår så klarar du dig. är det bara ett spår så har du ingen mer schans.

Du skall ha ett gott nytt år , även om jag tycker att ditt sista mail
är dåligt och du fortfarande inte har förstått att vi vill hjälpa varandra med detta forum.
Dyra fyrverkerier utmärkt men dem smällare och andra skit ungar tänder på bara skit barnsligt..
Ge hunden en Valium, jag och grabbarna på jobbet kommer nämligen bränna upp 20.000 av firmans pengar på de värsta smällar och ljuskaskader vi lyckats lägga vantarna på!

GOTT NYTT ÅR!
och för dom som inte har fyrverkerier,
så kan man kasta upp tända tändsticker i luften och blåsa på dom.
det enda jobbiga är att man måste blåsa superhårt!

*up and away!*
Gott Nytt År på dig med, Ramon... och alla andra här på IS

Är du redan onykter, moski?
Zacko,jag har inte smakat alkohol på 6 år,så onykter är jag inte,men tackar inte nej till bra "ganja" om det bjuds smokee on snow...

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem