Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Lime wire...?

Lime wire...?

Någon som använt sig av detta en längre period? Utlåtande??
Antal svar på detta inlägg: 3
jag använder den dagligen för att ladda ner musik,har ännu inte misslyckats med att hitta det jag sökt,vet inte hur bra den funkar på filmer och andra programvaror.använder den fria versionen,rekomenderar detta program varmt
moski:

Ok, under den ganska begränsade perioden jag använt den så visst man finner det man söker men det går väldigt segt och vad jag förstår så borde det gå snabbare eftersom man plockar paket från max 8 i taget, vet dock inte om det är ett tak för varje upload
som jag förstår så går det inte fullt så snabbt med gratisversionen,dom lovar snabbare med Pro programmet,vet inte om dom har begränsningar för hur högt taket är för upload,fast ju fler paket desto långsammare givetvis.jag kör med 0.5mb lina och en normal låt på ca 4mb tar ca 40sekunder att ladda ner.och det beror ju givetvis på från vilken värddator man laddar ner från,vilken lina dom kör med, och jag brukar ladda ner 10 åt gången ibland.jag använder även Ares som ochså funkar bra http://aresgalaxy.sourceforge.net/

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem